باتری پژو 405

باتری پژو 405

مشخصات باتری پژو 405

کارخانه ایران خودرو برای باتری پژو 405 از باتری 66 آمپر سوزوکی استفاده کرده است که در قالب L3 تولید می شود. در دنیای باتری ها، باتری هایی که ابعاد یکسانی دارند را می توانید با مشورت کارشناسان جایگزین کنید و مورد استفاده قرار دهید، برای نمونه می توانید از باتری 74 آمپر اوربیتال پریمیوم هم بر روی خودرو پژو 405 استفاده کنید چرا که قالب این باتری L3 است و با خودرو شما تناسب دارد.

12 26 85 77– 021

یکی از محبوب ترین مدل های پژو در کشورمان، خودرو پژو 405 است. این خودرو  تاکنون در تیپ های GL ،  GLI ،  GLX ،  SLX و پژو 405 استیشن تولید شده است، اما در حال حاضر فقط در سه تیپ پژو 405 GLX (جی ال ایکس)، پژو 405 GLX CNG (مدل دوگانه سوز) و پژو 405 SLX تولید می شود. پژو 405 در سال 1988 توانست عنوان برترین خودرو اروپا را از آن خود کند. شاید اصلی ترین دلیل ورود  به ایران پیدا شدن جانشینی برای رهایی از پیکان بود. موتور پژو 405 1800cc و با قدرت 100 اسب بخار است، شتاب صفر تا صد این خودرو 11ثانیه می باشد.

12 26 85 77– 021

با سفارش محصولات سپاهان باتری از امداد باتری کهن می توانید از باتری مناسب خودروتان را با ارسال و نصب رایگان درب منزل تحویل بگیرید و از کیفیت بالای محصولی که خریداری کرده اید لذت ببرید. خرید محصولات سپاهان باتری از هر نظر برای شما مناسب است چرا که از نظر قیمتی بسیار برای شما مقرون به صرفه است و از طرفی محصولات این شرکت دارای گارانتی های بلند مدت هستند که بعد از خرید باتری پژو 405 باید از طریق تماس با شماره تلفن 62 350 – 031 اقدام به فعال سازی این گارانتی کنید. در نظر داشته باشید که برای تهیه باتری پژو 405 بهتر است از باتری فابریک استفاده کنید، چرا که موتور این خودرو گرمای زیادی تولید می کند و به همین دلیل باتری فابریک طول عمر مفیدتری روی این خودرو دارد.


تعویض باتری پژو 405

برای تعویض باتری پژو 405 این نکنه را به خاطر داشته باشید در صورتی که روی خودر شما سبستم صوتی و یا لامپ هایی نصب است که از باتری زیادی استفاده می کنند، شما می توانید به جای استفاده از باتری 66 آمپر که فابریکی این خودرو است از باتری 74 آمپر که قالبش مثل 66آمپر L3 است استفاده کنید.

باتری سایر خودرو ها: باتری رکستون

قالب باتری ها در زمان خرید بسیار حائز اهمیت اند؛ دقت نکردن به این موضوع موجب درست قرار نگرفتن باتری در محفظه مخصوص و در نتیجه تکان خوردن و آسیب دیدن باتری ماشین می شود.


خرید باتری پژو 405

برای خرید باتری پژو 405 باید شما با انواع برند های تولیدی شرکت سپاهان باتری آشنا باشید. بدین منظور لازم است بدانید شرکت سپاهان باتری تولید کننده برند های سوزوکی، اوربیتال پریمیوم، اوربیتال EFB و اوربیتال وان سیلور برای مشتریان امکان انتخاب نوع مناسب باتری پژو 405 را با توجه به ویژگی های مد نظر خود و گارانتی مورد نیاز فراهم کرده است.

از آنجایی که باتری برای خودرو یک قطعه اساسی و تاثیر گذار در سیستم راندمان خودرو است لازم است دقت زیادی در انتخاب آن صورت گیرد.

شما می توانید از طریق تماس با شرکت امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری است و ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه به طور دقیق از ویژگی های باتری های تولیدی این شرکت مطلع شوید.

ارسال باتری پژو 405 به تمام نقاط شهر تهران مانند تسلیحات، تهران پارس، دردشت، زرکش، فدک و … به صورت رایگان انجام می شود.


قیمت باتری پژو 405

قیمت روز باتری پژو 405 با توجه به چند عامل قابل بررسی است:

1. خشک بودن یا تر بودن باتری

دو نوع باتری در بازار موجود است : باتری خشک (سیلد، sealed) و باتری تر (حاوی مایع اسید).

برای استفاده در صنعت خودرو، باتری خشک از هر نظر مناسب تر و ایمن تر است، تنها مزیت باتری تر، ارزان بودن آن است.

2. آمپراژ باتری

شرکت سازنده خودرو، آمپراژی را به عنوان حداقل آمپر مجاز برای باتری خودرو تعیین می کند.

اگر تجهیزات اضافی، نظیر باند، ساب ووفر، آمپلی فایر و … روی خودرو نصب باشد، حتماً باید از آمپرهای بیشتری استفاده نمایید.

3. آیا باتری کهنه را تحویل می دهید ؟

در صورتی که شما باتری کهنه را در اختیار نداشته باشید باید به ازای هر آمپر مبلغی را مازاد قیمت باتری مورد نظر خود پرداخت نمایید.

سوالات متداول:

شارژ باتری پژو 405

آیا می توان باتری پژو 405 که سولفاته زده است را شارژ کرد؟

سولفاتاسیون، عملیاتی است که در باتری پژو 405 و تمام باتری های خودرویی رخ می دهد و باعث خرابی باتری می شود. شمامی توانید باتری ای که سولفاته زده است را با مقداری آب جوش تمیز کنید و آن را شارژ کنید و عملکرد صحیح را به باتری پژو 405 خود بازگردانید. اما باید بدانید که زمانی که از طول عمر باتری ماشین شما بیش از 2 سال گذشته است و باتری سولفاته زده است، دیگر پاکسازی و شارژ باتری پژو 405 تاثیری بر عملکرد آن ندارد.

برای تمیز کردن باتری پژو 405 خود می توانید باتری را از روی ماشین باز کنید، باتری را با آب جوش پاک کنید و سینی باتری را هم با مقداری آب جوش تمیز کنید تا کاملا همه قسمت های باتری تمیز شود، زیرا ممکن است هنگامی که باتری بر روی سینی قرار دارد، کاملا تمیز نشود.

به طور کلی باید بدانید که اگر از طول عمر باتری پژو 405 شما کمتر از دو سال گذشته است و باتری دچار سولفاته شده است، بله می توانید باتری را شارژ کنید و سولفاته ها را از بین ببرید، اما در صورتی که از طول عمر باتری پژو 405 شما بیش از دو سال گذشته باشد، باید اقدام به تعویض باتری پژو 405 خود کنید.

12 26 85 77– 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Farahani
Farahani
3 سال قبل

سلام من پژو ۴۰۵ دارم که باهاش مسافرکشی می کنم بعد طول روز زیاد استارت میزنم باش خواستم بدونم که این استارت زدن بر زیاد طول عمر باتری موثره ؟ چرا این سوال میپرسم چون که من یک سال پیش باطری ماشینم رو عوض کردم اما الان با مشکل روبه‌رو شده باتری و فکر می‌کنم که این استارت زدن باعث می‌شود این اتفاق شده می خواستم که از بین محصولاتتون باتری که از نظر کیفیت مناسب برای من معرفی کنید ممنون