باتری پژو پارس

باتری پژو پارس

نوع مناسب باتری پژو پارس

شرکت ایران خودرو باتری 66 آمپر اوربیتال پریمیوم را به عنوان باتری پژو پارس انتخاب کرده است اما در صورت نیاز، می توانید از باتری 74 آمپر سوزوکی هم برای این خودرو استفاده کنید.

خودرو پژو پارس دارای موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری است.  پژو پارس از جمله ماشین های مورد پسند برای قشر جوان جامعه است و علاوه بر طرفداران جوان خود، یک خودرو خانوادگی هم به شمار می آید.

12 26 85 77– 021

این باتری ها با قالب L3 در برند های مختلف اوربیتال قرمز ، اوربیتال سیلور ، سوزوکی ، پریمیوم و EFB تولید و عرضه می شود و با این کار به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به جزئیات مد نظرشان جهت تهیه باتری مناسب، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تنوع محصولات سپاهان باتری موجب شده است که هر مشتری با هر خودرو و هر سلیقه ای، بتوانید یک خرید موفقیت آمیز از امداد باتری کهن داشته باشد.

باتری سایر خودرو ها: باتری هوندا سیویک

امداد باتری کهن نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران است که با هدف تسهیل فرایند خرید باتری برای مشتری، فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرده است. این شرکت با سابقه درخشان در زمینه فروش باتری خودرو، اماده ی خدمات رسانی به شهروندان تهرانی می باشد.

نکته مهم: باتری هنگام شارژ شدن از خود یک گاز متصاعد می کند که اگر شرایط جرقه زدن فراهم باشد ممکن است موجب انفجار و آسیب رسیدن به شما و محیط اطراف شود.


خرید باتری پژو پارس

خرید باتری پژو پارس از امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری می باشد مزایای زیادی برای شما دارد، از جمله:

تعویض باتری پژو پارس : شما با سفارش باتری از نمایندگی سپاهان باتری می توانید این اطمینان را داشته باشید که نصب باتری خودرو شما توسط کارشناسان مجرب، انجام می شود.

ارسال و نصب رایگان باتری پژو پارس : شرکت امداد باتری کهن این امکان را برای سهولت در خرید و اطمینان مشتریان فراهم کرده است که ارسال و نصب باتری به صورت کاملا رایگان انجام شود، همچنین این امکان وجود دارد که وجه درب منزل پرداخت شود.

ارسال باتری پژو پارس به تمام نقاط شهر تهران مانند مدائن، نارمک، وحیدیه، هفت حوض و … امکان پذیر است.

12 26 85 77– 021

 آمپر مناسب باتری پژو پارس : شرکت امداد باتری دارای 16 سال سابقه فروش و نصب باتری این اطمینان را به شما می دهد که با وجود کارشناسان فروش مجرب، هیچ مشکلی در خصوص تشخیص آمپر مناسب خودرو شما به وجود نیاید.

 باتری پژو پارس با تاریخ روز: از آنجایی که شرکت امداد باتری نمایندگی مستقیم و رسمی شرکت سپاهان باتری اصفهان است، تمامی باتری های موجود در انبار این نمایندگی به روز می باشند.


تعویض باتری پژو پارس

باتری‌ پژو پارس در تمام مدلهای پژو پارس سال، ای ال ایکس Elx ، ال ایکس، xu  tu5 ، xum در حالت فابریک 12ولت و جریان 66 آمپر است. این باتری جوابگوی نیازهای این خودرو در حالت عادی است و اگر بر روی ماشین خود مصرف کننده های بیشتری نصب نموده اید بایستی باتری قوی تر از 66 آمپر نصب نمایید. معمولا هنگامی که روی اتومبیل خود دزدگیر و سیستم‌های صوتی تصویری وصل می‌کنید یا از لامپ های زنون استفاده می‌نمایید، بهتر است باتری شما 5 الی ۱۰  آمپر جریان بیشتری نسبت به حالت فابریک خود داشته باشد که این به علت مصرف برق بیشتر است.

12 26 85 77– 021

متاسفانه در ۲ سال اخیر کارخانه ایران خودرو جهت کاهش هزینه تولید اقدام به نصب باتری ۶۰ آمپر روی پژو پرشیا کرده است که از نظر اکثر کارشناسان توان لازم برای تجهیزات برقی این خودرو را تامین نمی‌کند. باتری پژو پرشیا در ابعاد  28*18*28 که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است.


قیمت باتری پژو پارس

وقتی شما مستقیما از نمایندگی خرید باتری را انجام می دهید مسلما می توانید با قیمتی پایین تر از سطح بازار باتری را تهیه نمایید. این بدین معنی است که شما با خرید از نمایندگی سپاهان باتری می توانید با قطع کردن دست واسطه ها در این بازار خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرکت سپاهان باتری اصفهان تولید کننده چندین برند باتری خودرویی است. این برندها عبارتند از: سوزوکی- اوربیتال EFB- اوربیتال پریمیوم- اوربیتال وان سیلور وجه تمایز این برند ها در زمان گارانتی و تکنولوژی ساختشان است.

برند باتری سوزوکی 16 ماه،اوربیتال وان سیلور 15 ماه و اوربیتال EFB دارای 21ماه ضمانت، اوربیتال پریمیوم 18ماه که البته شما می توانید 5 ماه گارانتی مازاد برای این دو باتری را نیز در صورت تمایل فعال فرمایید.

همیشه یکی از موارد حائز اهمیت برای خرید هر کالایی، مرغوبیت آن است. البته مرغوبیت بیشتر همیشه هزینه بیشتری را هم در پی خواهد داشت که البته به دلیل اهمیت بالایی که باتری در راندمان خودرو دارد، این هزینه به صرفه است. اما این اطمینان را داشته باشید در صورت پرداخت وجه بیش تر طول عمر باتری خودرو شما نیز افزایش خواهد یافت.

 

سوالات متداول:

سولفاته باتری پژو پارس

آیا می توان از سولفاته زدن باتری پژو پارس جلوگیری کرد؟

سولفاته زدن باتری امری طبیعی و غیر قابل جلوگیری است، اما شما می توانید با مالیدن مقداری گیریس به سر باتری ها، از سرعت رخ دادن این اتفاق بکاهید و یا هنگامی که سولفاته بر روی باتری پژو پارس خود مشاهده کردید، آن را با مقداری آب جوش تمیز کنید. برخی افراد هستند که این طرز فکر را دارند که اگر باتری سولفاته بزند، یعنی بی کیفیت است و یا باتری خراب شده است و باید تعویض باتری انجام داد، در صورتی که هرگز اینگونه نمی باشد.

شارژ صحیح باتری عمر طولانی سرمایه گذاری شما را تضمین می کند. باتری ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. همچنین گرانترین موردی است که بنا به نیازهای طراحی ممکن است هر 2 تا 3 سال یکبار نیاز به تعویض داشته باشد. برای جلوگیری از خرابی های زودرس، عاقلانه است که باتری را به طور منظم شارژ کنید. سولفاته باتری به راحتی تمیز کنید.

گاهی این سولفاته ها در صفحات داخلی رخ می دهند که شما می توانید با شارژ باتری، آن ها را به الکترولیت باتری بازگردانید و از آسیب آنها به باتری جلوگیری کند. به طور کلی باید بدانید که نمی توان از سولفاته زدن باتری پژو پارس جلوگیری کرد، اما می توان آن ها بر طرف کرد و سرعت رخ دادن آن ها را کم کرد.

12 26 85 77– 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فربد
فربد
3 سال قبل

باتری ۶۶ آمپر که مناسب پژو پارس است از کدوم برند باتری خوبه راستش من ماشینم رو زیاد استفاده نمی کنم و بیشتر با ماشین شرکت هستنم . فقط در حد استفاده میشه که صبح‌ها میرم سرکار و برمیگردم خونه اما نمیدونم چرا هنوز دو سال نشده باتری خراب شده و نیاز به تعویض داریم خواستم بگم اگه امکانش هست همکارانی که برای تعویض تشریف میارن برای تست دینام انجام بدهیم که ببینم مشکل از دینامه یا مشکل از باتری خیلی غیر عادی که هنوز دو سال نشده باشد خراب بشه به نظرم برای منی که خیلی کم از ماشین استفاده می‌کنم