باتری ساینا

باتری ساینا

نوع مناسب باتری ساینا

باتری ساینا : خودرو ساینا از آن دسته خودرو هایی است که به تازگی به بازار کشور وارد شده است و از زمان ورود آن تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است. در انتخاب باتری مناسب برای این خودرو، باتری  50 آمپر با قالب L2 فابریکی می باشد ولی باتری 55 آمپر و 60 آمپر با قالب L2 نیز برای این خودرو استاندارد و مناسب است. باتری یک مولد است که کار تولید انرژی الکتریکی را برای ماشین انجام می دهد. باتری ساینا به دو دسته کلی تقسیم می شود:

1) باتری های اسیدی

2) باتری های اتمی

امروزه به خاطر استقبال بالاتر مشتریان از نوع اتمی باتری ها به دلیل طول عمر بالاتر، شرکت های باتری سازی بیش تر نوع اتمی باتری ها را تولید می کنند.

باتری 55 آمپر سوزوکی ، باتری 60 آمپر اوربیتال پریمیوم

شرکت سپاهان باتری اصفهان پیشرو در تولید باتری های اتمی، تولید کننده برندهای سوزوکی، اوربیتال EFB، اوربیتال پریمیوم و اوربیتال وان است که برای جلب رضایت مشتری خدمات پس از فروش متفاوت برای هریک از محصولات خود عرضه کرده است.


خرید باتری ساینا

باتری ساینا شما قلب خودرو است. باتری های خودرو برای تغذیه کلیه لوازم جانبی الکتریکی، موتور استارت و سیستم احتراق مورد نیاز است. خودروها تکامل یافته اند و تقاضای الکتریکی باتری ها در 12 سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. داشتن یک باتری جامد خوب برای وسیله نقلیه بسیار مهم است. ما یکی از بهترین مارک های باتری ساینا در بازار را انتخاب کرده ایم و پس از 10 سال فعالیت و بیش از 8 سال فروش آنلاین، قیمت های خود را  به صورت رقابتی در شبکه نگه می داریم.

خرید باتری ماشین توسط ما برای شما ساده شده است. وب سایت ما همیشه در حال به روز رسانی است. اگر وسیله نقلیه شما در سایت ذکر نشده است، لطفاً با ما تماس بگیرید زیرا برای هر وسیله نقلیه در تهران می توانیم باتری تهیه کنیم.

12 26 85 77– 021

 باتری سایر خودرو ها: باتری مزدا 2 ، باتری کیا اپتیما

باتری خودرو فقط برای تغذیه موتور استارت و سیستم احتراق نیست. این دستگاه در اجرای هر چیزی که از برق در خودرو استفاده می کند، نقش دارد زیرا هنگامی که دینام نمی تواند تقاضا را برآورده کند، جریان اضافی را ارائه می دهد. به نوبه خود، دینام هنگامی که موتور در شرایط عادی کار می کند، باتری را شارژ می کند به همین دلیل است که می توانید عمر طولانی باتری ساینا خود را از یک باتری استاندارد ذخیره سیلداسید دریافت کنید.


تعویض باتری ساینا

اگر باتری ساینا خود را چک کرده و سیستم استارت را هر شش ماه بررسی کنید، باتری شما بیشتر دوام می آورد؛ این بدان معنی است که شما با نگهداری از باتری که عمر آن بین 2 تا 3 سال است می توانید این اطمینان را داشته باشید که باتری ساینا زودتر از بین نمی رود. تکنسین های امداد باتری کهن وضعیت باتری، اتصالات، خروجی دینام و تسمه محرک دینام را بررسی می کنند. یک وسیله نقلیه مدرن با تزریق سوخت و سنسورهایی که توسط کامپیوتر روی صفحه تنظیم می شوند، برای عملکرد صحیح به منبع منظم برق نیاز دارند. اگر این موارد را بررسی نکنید و باتری ساینا دچار اشکال شود، تفاوت را متوجه خواهید شد.

12 26 85 77– 021

اگر سعی می کنید وسیله نقلیه خود را راه اندازی کنید و متوجه شوید که باتری آن تمام شده است، می توانید ماشین را باتری به باتری کنید. تا زمانی که چند مایل رانندگی کرده اید، باتری شما باید به اندازه کافی شارژ شود. یک قاعده کلی این است که 30 دقیقه رانندگی باتری ساینا شما را به میزان کافی شارژ می کند اما حقیقت این است که مدت زمان نیاز باتری بستگی به میزان انرژی ذخیره شده دارد. اگر باتری ساینا شما کمتر از 12 ولت است، باید شارژ آن را با شارژر باتری ماشین که در اکثر فروشگاه های قطعات خودرو موجود است، بسنجید.

در زمان تعویض باتری ساینا و جایگزینی آن دفت داشته باشد باتری جدید را با همان اندازه باتری موجود در خودرو بخرید. برخی از خودروها می توانند اندازه های مختلف باتری را بپذیرند، اما بهتر است به توصیه سازنده (آمپر باتری فابریک) پایبند باشید. باتری ها بر اساس اندازه، محل قرارگیری پایانه ها و آمپراژی که دارند گروه بندی می شوند.

باتری ساینا شما توسط کارشناسان ما به تمام نقاط شهر تهران مانند الهیه، منیریه، جمهوری و … به صورت رایگان ارسال می شود.


قیمت باتری ساینا

 

سوالات متداول در ذهن افراد

باتری ساینا بدون داغی

آیا قیمت باتری ساینا بدون داغی بیشتر است؟

برخی کارخانه های تولید باتری مانند کارخانه سپاهان باتری، برای جمع آوری باتری های فرسوده به منظور بازیافت صحیح، باتری فرسوده را از مشتریان عزیز خود خریداری کرده است و هزینه آن را از قیمت باتری نو کم کرده است، بنابراین ما نیز به عنوان نمایندگی باتری سپاهان، قیمت های ثبت شده در سایت را با احتساب دریافت باتری کهنه ثبت کرده ایم، در نتیجه اگر باتری کهنه را به ما تحویل ندهید، مبلغی به ازای هر آمپر به قیمت باتری نو اضافه خواهد شد.

در صورتی که داغی باتری تیبا خود را ندارید و می خواهید خرید باتری تیبا انجام دهید، می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق باتری تیبا 2 خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

12 26 85 77– 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دانیال
دانیال
3 سال قبل

سلام من از شما باتری ۵۵ آمپر اوربیتال ای‌اف‌سی رو برای ساینا تهیه کردم خواستم تشکر کنم از ارسال سریع ترین و همچنین از کارشناس نصب و حرفه ای و محترمی که برای تعویض باتری ساینا ا تشریف آورده بود هم متشکرم و بسیار آدم حرفه‌ای و با اخلاق بودند کارشناسان فروش شما با حوصله من رو راهنمایی کردند تا بتونم باتری مناسب ماشین ساینا را انتخاب کنم و بهترین گزینه ها را در اختیار من قرار دادند ممنونم شما امیدوارم همه آنلاین شاپ ها مثل شما حرفه‌ای و با حوصله کار کنن

چابکی
چابکی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من ماشین ساینا دست دوم خریدم که روز اول دوم که دستم بود همه چی اوکی بود روز سوم دیدم که باتریش استارت نمیخوره رفتم باتری نو گرفتم روش نصب کردم اما دوباره بعد از حدود ۸ ساعت که با ماشین بیرون بودند دوباره همین اتفاق تکرار شد نمیدونم مشکل از چیه چرا باید باتری خالی بشه اینقدر پُشت سر هم میشه منو راهنمایی کنید این مشکلات از باتری است یا مشکل از ماشین چرا اینجوری میشه

پورزاد
پورزاد
3 سال قبل

من اولین باری هستش که می خوام باطری ایرانی روی ماشین خودم نصب کنم همیشه از باطری های وارداتی استفاده می کردم آخرین باری هم که باطری ماشینم را عوض کردند تقریبا سه سال و نیم پیش بود می خوام بدونم کدوم محصول سپاهان‌باطری میتونه جایگزین خوبی برای باتری های وارداتی باشه یعنی از نظر کیفیتی و از نظر ابعاد و آمپر با این باتری‌ها برابری کند چون که از این باتری ها خیلی راضی بودم و داخل ایران دیگه نتونستم باتری رو پیدا کنم می خوام که یه باطری در حد همون خریداری کنم قیمتش هم برام اهمیتی نداره فقط می خوام یه جنس با کیفیت و خوب باشه که مجبور نباشم سر سال مجدداً تعویض باتری ماشین انجام بدم

سبلان
سبلان
3 سال قبل

سلام وقت بخیر چقدر زمان میبره باتری ساینا را برای شهرک غرب ارسال کنید راستش من نمیدونم باطری ماشینم چرا یهو خالی شد و من رو توی خیابون گذاشته خواستم بدونم که نصب باتری دست دوم به ماشین آسیب میزنه چون این شرایط مجبور شدم از این نفر باطری دست دوم بگیرم و ماشین نصب کنم الان باطری ماشین نصب اگر که این باطری رو ماشین کار میکنه که با نخرم فعلاً ولی اگه قرار به ماشین آسیب بزنه بگه باتری جدید تهیه کنم
چون ارزش نداره به خاطر یه مبلغ ناچیز بخوام به ماشین آسیب بزنم و بعدا هزینه‌های بیشتری بابت تعمیرماشین بپردازم لطف کنید پیام من را جواب بدید تا بتونم تصمیم درست بگیریم