خرید باتری پرادو

خرید باتری پرادو

خرید باتری پرادو

باتری پرادو 

باتری پرادو  D26 L و D23 L یا همان باتری 70 آمپر پایه بلند و باتری 60 آمپر پایه بلند می باشد . همچین به این باتری ها به ترتیب 7029 و 6068 نیز گفته می شود . در شرکت سپاهان باتری ، باتری 60 آمپر بلند و باتری 70 آمپر بلند در برند های مختلف اوربیتال قرمز ، اوربیتال سیلور ، سوزوکی ، پریمیوم و EFB تولید و عرضه می شود و با این کار به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به جزئیات مد نظرشان جهت تهیه باتری مناسب ، بهترین گزینه را انتخاب کنند .

شرکت امداد باتری کهن نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران می باشد که به دنبال رفاه خریداران گرامی ، ارسال و نصب رایگان باتری خودرو در محل را در نظر گرفته است . بعد از خرید میتوانید در صورت نیاز خدمات پس از فروش را از نمایندگی های خدمات پس از فروش سپاهان باتری در سراسر کشور ، دریافت کنید .

🟣 نکته مهم : هنگامی که به طور موقت در مکانی توقف میکنید ، ماشین خود را خاموش نکنید زیرا برای شارژ مجدد باتری باید مدت زمان زیادی سپری شود .

با روشن خاموش کردن زیاد ماشین ، شما این زمان را در اختیار باتری قرار نمی دهید . به همین علت برق زیادی از باتری گرفته می شود که می تواند باعث کاهش طول عمر باتری شود .

قیمت باتری پرادو

خرید باتری پرادو از امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری می باشد مزایای زیادی برای شما دارد ، از جمله :

🟣 خرید آنلاین باتری پرادو

🟣 امکان ارسال باتری پرادو در محل

🟣 نصب رایگان باتری خودرو شما درب منزل

🟣 گارانتی و خدمات پس از فروش توسط سپاهان باتری

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021