باتری کیا سورنتو

باتری کیا سورنتو

نوع مناسب باتری کیا سورنتو

نوع مناسب باتری ماشین کیا سورنتو،  باتری ۱۰۰ آمپر در قالب L5 است. این باتری دارای ابعاد و میزان آمپری است که می تواند به درستی در جایگاه خود در داخل ماشین قرار گیرد و به راحتی برق مورد نیاز ماشین را فراهم سازد.

کارخانه سپاهان باتری، از قدیمی ترین کارخانه های تولید باتری در ایران و خاورمیانه است. این کارخانه همیشه تلاش داشته است تا بهترین ها را به بازار ارائه دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جذب کند و خوشبختانه در طی چندین سال تجربه و فعالیت خود، موفق شده است تا به خواسته خود برسد.

باتری ماشین سورنتو در کارخانه سپاهان باتری در برند های مختلف با سطح کیفیت بالا تولید می شود. این کارخانه برای تولید صفحات باتری های خود از تکنولوژی تولید پانچ و یا اکسپند که جدید ترین تکنولوژی تولید صفحات باتری است استفاده می کند. این تکنولوژی ها باعث افزایش طول عمر باتری شده است، زیرا ریزش صفحات سربی کاهش یافته است و این باتری ها دارای طول عمر استاندارد سه ساله هستند.

خرید باتری کیا سورنتو

اگر میخواهیدباخیال راحت خرید باتری کیا سورنتو خود را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما این است که از نمایندگی سپاهان باتری اقدام به خرید کنید،  زیرا نمایندگی کارخانه سپاهان باتری،  باتری خودرو شما را در بهترین سطح کیفیت، همراه با گارانتی تعویض و تاریخ تولید جدید در اختیارتان قرار می‌دهد، 

به هنگام خرید باتری کیا سورنتو خود حتما باتری کهنه را به همراه داشته باشید،  زیرا باید آن را به ما تحویل دهید تا ما آن را برای بازیافت صحیح به کارخانه بازگردانیم.

به هنگام خرید باتری کیا سورنتو، توجه داشته باشید که باتری ای که تهیه می کنید دارای تاریخ تولید جدید باشد، زیرا اگر از تاریخ تولید باطری زمان زیادی گذاشته باشد،  درواقع باتری فرسوده شده است و طول استاندارد ۳ ساله مفید را ندارد.

ما به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه سپاهان باتری در شهر تهران،  باتری خودرو شما را به صورت رایگان برایتان ارسال و بر روی ماشین نصب خواهیم کرد، فقط کافی است با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعویض باتری کیا سورنتو

همه رانندگان موافق هستند که خالی شدن غیرمنتظره باتری می تواند باعث سردرد شدید شود.

اگرچه عواملی مانند شرایط آب و هوایی سخت و نحوه استفاده از ماشین شما می تواند بر طول عمر باتری ماشین شما تأثیر بگذارد، اما می توان از خالی شدن زودرس باتری جلوگیری کرد.

به طور متوسط ​​باتری خودرو بین سه تا پنج سال عمر می کند. اگر می‌خواهید بعد از یک یا دو مورد نیاز به تعویض نخواهید داشت، در اینجا پنج راه ساده برای کمک به افزایش طول عمر آن وجود دارد.

1. به طور منظم ولتاژ باتری خود را تست کنید
آزمایش پیشگیرانه باتری به طور بالقوه می تواند شما را از خرابی یا خرابی باتری در هنگام بیرون رفتن در جاده ها نجات دهد. مکانیک‌های واجد شرایط می‌توانند تست باتری را برای شما انجام دهند، اما در صورت نیاز به انجام تست بین سرویس‌های خودرو، یک دستگاه مفید در خانه نیز در دسترس است.

ساده ترین راه برای تست ولتاژ باتری استفاده از ولت متر است. در صورت خرید یکی، ولت مترهای دیجیتال راحت ترین استفاده هستند. برای دقیق ترین قرائت، تست ولتاژ را حداقل دوازده ساعت پس از خاموش شدن ماشین خود کامل کنید.

با اتصال سیم ولت متر مثبت به ترمینال مثبت باتری خود و تکرار با سیم منفی شروع کنید. سپس یک قرائت ولتاژ دریافت خواهید کرد. یک باتری کاملاً شارژ شده معمولاً بین 12.4 تا 12.8 ولت را نشان می دهد. اگر میزان ولتاژ شما خارج از این اعداد است، احتمالا باتری شما نیاز به بازرسی حرفه ای از مکانیک دارد.

2. خودروی خود را برای مدت طولانی بدون استفاده رها نکنید
اگر ماشین شما برای چند روز در یک زمان غیرفعال باشد (یا اگر فقط در سفرهای کوتاه استفاده می شود)، باتری زمان کافی برای شارژ مجدد نخواهد داشت.

خودروی شما در صورت استفاده منظم بهترین عملکرد خود را خواهد داشت، بنابراین در صورت امکان، حداقل یک بار در هفته آن را برای 30 دقیقه رانندگی خارج کنید تا موتور گرم شود و مایعات خودرو به گردش درآید.

اگر برای چند هفته بدون استفاده باقی بماند، احتمالاً باتری خودروی شما در استفاده بعدی از خودروی خود نیاز به توجه دارد. بهترین کار این است که از شارژ کامل آن اطمینان حاصل کنید و بررسی کنید که سطح الکترولیت صحیح باشد (اگر کلاهک قابل جابجایی دارد.

مطالب مرتبط: چگونه از خودروی خود در زمانی که در حال استفاده نیست نگهداری کنیم »

3. باتری خود را به طور منظم تمیز کنید
کثیفی، کثیفی یا رطوبت روی باتری ماشین می تواند باعث نشت در بدنه باتری شود و باعث اتصال کوتاه شود که به نوبه خود می تواند باتری شما را صاف کند. این جرم سطحی را می توان به راحتی با یک اسفنج و یک پارچه خشک پاک کرد. این کار را حداقل یک بار در ماه انجام دهید تا از تجمع آن جلوگیری کنید.

متأسفانه، خوردگی در پایانه های باتری و گیره های سرب باتری رایج است. خوردگی روی ترمینال ها و گیره های سربی می تواند جریان الکتریسیته از طریق باتری را مختل کند، بنابراین برای اطمینان از طول عمر و کارایی باتری، پاک کردن آلودگی یا رسوب بسیار مهم است. در صورت نیاز از مکانیک خود بخواهید که پایانه ها را در حین تعمیر تمیز کند.

4. زمانی که موتور ماشین شما کار نمی کند، از لوازم جانبی الکترونیکی استفاده نکنید
روشن نگه داشتن چراغ‌های جلو و/یا چراغ‌های داخلی، یا روشن کردن جرقه برای راه‌اندازی سیستم اطلاعات سرگرمی بدون روشن کردن موتور، می‌تواند باتری را تخلیه کند. دلیل این امر این است که دینام خودروی شما با خاموش شدن موتور خاموش می شود، بنابراین لوازم الکترونیکی در عوض انرژی را از باتری ماشین شما تخلیه می کنند.

برای جلوگیری از این، عادت کنید هر بار که از ماشین خود خارج می شوید، همه چیز (از همه مهمتر، چراغ های شما) خاموش باشند.

همچنین فراموش نکنید که هنگام ترک ماشین خود را قفل کنید. این فقط برای اهداف امنیتی نیست  اگر ماشین خود را باز بگذارید، ممکن است سیستم کامپیوتری ماشین شما همچنان کار کند، و این ممکن است بدون اینکه شما بدانید باتری شما را خالی کند.

با توجه به مطالب توضیح داده شده اگر می خواهید تعویض باتری کیا سورنتو انجام دهید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت باتری کیا سورنتو

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیزاده
علیزاده
3 سال قبل

سلام من معلم هستم و همیشه لپ تاپم باید همراهم باشه و باید همیشه هم شارژ داشته باشه چون که برای شاگردانم کلاس برگزار می‌کنم دائماً لب تاپ به شارژر فندکی ماشین متصل هستش و از انرژی ماشین حالا یا انرژی باتری یا انرژی دینام برای شارژ شدن استفاده میکنه اما احساس می کنم زمان هایی که برای شارژ لپ تاپ از باتری استفاده می کنم یعنی موتور خاموشه موقع استارت زدن مجدد که بخوام ماشین و حرکت بدم زمان بیشتری طول میکشه تا ماشین روشن شه می خوام بدونم آیا تاثیری روی طول عمر باتری میزاره اگر اینچنین هست من یه فکر دیگه ای برای شارژر لپ تاپم بکنم