باتری جک S3

باتری جک S3

نوع مناسب باتری جک S3

SUV کوچک JAC Motor – 2020 JAC Refine (Ruifeng) S3 رسماً در 12 ژوئیه عرضه شد، خودروی جدید در مجموع پنج مدل را روانه بازار کرد، محدوده قیمت 67900 -87900 یوان. به عنوان یک مدل فیس لیفت، عمدتاً از نظر ظاهر، قدرت و پیکربندی به روز می شود و استانداردهای انتشار China-6B را برآورده می کند. اندازه بدنه JAC S3 2020 با مدل های خروجی مطابقت دارد. طول، عرض و ارتفاع آن 4345/1765/1640 میلی متر و فاصله بین دو محور 2560 میلی متر است. این به عنوان یک SUV کوچک قرار گرفته است. از نظر فضای داخلی، JAC S3 2020 نیز در مقایسه با مدل های قدیمی از نظر جزئیات تنظیم شده است. به عنوان مثال، با یک پنل کنترل مرکزی شناور 10.25 اینچی جایگزین شده است و دارای برنامه های متنوعی در سیستم اطلاعات سرگرمی برای غنی سازی تجربه خودرو است. خودروی جدید همچنین یک سانروف پانوراما و صندلی برقی برای صندلی راننده در مدل‌های سطح بالا اضافه کرده است که بافت کلی آن بهبود یافته است.

 

خرید باتری جک S3

تست و ولتاژ باتری خودرو
مهم است که باتری و سیستم الکتریکی خود را به طور منظم آزمایش کنید، نه فقط زمانی که شروع به نشان دادن علائم ضعف می کند. آزمایش پیشگیرانه آن (یا اطمینان از اینکه مکانیک شما این کار را انجام می دهد) دو بار در سال به کاهش احتمال شکست شما کمک می کند. اکثر خرده فروشان یک تست ساده پنج دقیقه ای باتری را ارائه می دهند. از «یافتن یک خرده‌فروش» ما برای مکانی در نزدیکی خود استفاده کنید تا آزمایش باتری رایگان دریافت کنید.

وقتی باتری خودرو به طور کامل شارژ شود، چند ولت باید داشته باشد؟
باتری های خودرو که کاملاً شارژ شده اند باید 12.6 ولت یا بالاتر اندازه گیری کنند. هنگامی که موتور در حال کار است، این اندازه گیری باید 13.7 تا 14.7 ولت باشد. اگر مولتی متر ندارید که ولتاژ باتری خود را به شما بگوید، می توانید با روشن کردن خودرو و روشن کردن چراغ های جلو، سیستم الکتریکی خود را تست کنید. اگر آنها کم نور باشند، این نشان می‌دهد که چراغ‌ها از باتری خاموش می‌شوند و شارژ کم یا بدون شارژ توسط دینام تولید می‌شود. اگر با افزایش دور موتور، چراغ‌ها روشن‌تر می‌شوند، به این معنی است که دینام مقداری جریان تولید می‌کند، اما ممکن است در حالت آزاد به اندازه کافی برای شارژ باتری مناسب نباشد. اگر چراغ ها روشنایی طبیعی داشته باشند و با روشن شدن موتور شدت آن تغییر نکند، احتمالاً سیستم شارژ شما به طور عادی کار می کند.

چگونه تست بار را انجام می دهید؟
برای گذراندن تست بار، باتری باید 9.6 ولت را در 15 ثانیه هنگام آزمایش در یک دوم امتیاز CCA و 70 درجه فارنهایت (یا بالاتر) حفظ کند. این آزمایش باید با یک بار واقعی (شمع کربن) انجام شود و نه یکی از تسترهای دستی که با الگوریتم رسانایی کار می کنند. تست باید با باتری در حالت شارژ بالا انجام شود. حتماً تمام دستورالعمل‌های ایمنی و حمل و نقل روی باتری، این وب‌سایت و تستر باتری خود را بخوانید و دنبال کنید. اگر می‌خواهید باتری شما آزمایش شود، از یافتن یک خرده‌فروش برای مکان نزدیک شما استفاده کنید.

باتری مناسب را برای

تعویض باتری جک S3

به .

قیمت باتری جک S3

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فارسی
فارسی
3 سال قبل

سلام ارسال باتری برای چیتگر هم دارین ؟ من یه جک اس۳ دارم که باتریش فرسوده شده و نیاز به تعویض داره و من نمایندگی رسمی این اطراف پیدا نکردم وقتی که نمایندگی رو توی گوگل سرچ کردم سایت شما برام اومد می خوام بدونم اگر امکانش باشه میشه باطری ۶۶ آمپر هم روی جک اس تری نصب کرد یا نه چونکه من احساس می‌کنم باتری ۶۰ آمپر خیلی ضعیف عمل میکنه روی ماشین برای همین میخوام از آمپر بالاتر استفاده کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید