باتری کیا اپیروس

باتری کیا اپیروس

نوع مناسب باتری کیا اپیروس

گیربکس شش سرعته اتوماتیک کاملاً جدید با همکاری شرکت هیوندای موتور توسعه یافته است و جای خود را در چندین خودروی متوسط ​​دیگر کیا پیدا خواهد کرد. بخشی از Opirus (AMANTI در ایالات متحده)، گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیز در کیا Borrego هم، سدونا، گنجانده شود نسل بعدی اپتیما YF و در سال 2010 کیا VG. به لطف گیربکس جدید ، سدان Opirus Premium در حال حاضر پیشرفت قابل ملاحظه ای در عملکرد و مهمتر از همه، صرفه جویی در مصرف سوخت دارد. مدل جدید Opirus همچنین تعدادی از عناصر بیرونی جدید مانند جلوپنجره بازنگری شده را ارائه می دهد که در حال حاضر با جدیدترین محصولات کیا هماهنگ است و دارای بینی ببر است. این خودرو همچنین دارای سپرهای جدید جلو و عقب (توجه به طراحی جالب سپر عقب) و چراغ های راهنمای LED جدید در جلو، عقب و آینه های جانبی قرار داده است.

نوع مناسب باتری کیا اپیروس: باتری مناسب ماشین کیا اپیروس، باتری ۷۰ آمپر پایه بلند در قالب D26 است. این باتری دارای دو قطب است که قطب چپ این باتری برای ماشین اپیروس مناسب و قابل نصب است. این باتری در کارخانه سپاهان باتری در برند های مختلف تولید می شود و ما به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه سپاهان باتری،  تمام برند ها را همراه با گارانتی در اختیارتان قرار می دهیم.

تعویض باتری کیا اپیروس

ممکن است به نظر برسد که باتری ها تا حدودی غیرقابل پیش بینی هستند و از جهاتی می توانند اینطور باشند. در حالی که دو عامل رایج قاتل باتری ها گرما و زمان هستند، سرمای زمستان اغلب نقطه پایانی است که ضعف اساسی باتری را آشکار می کند. و همیشه نیازی به یک گرداب قطبی برای ایجاد مشکلات باتری نیست. به علاوه، ویژگی‌های فناوری سنگینی که همه ما در خودروهای مدل آخر دوست داریم، می‌توانند به از بین رفتن زودهنگام باتری کمک کنند.

اما این بدان معنا نیست که با ورود به فصل از بین رفتن باتری، هیچ کاری نمی توانید در مورد سلامت باتری ماشین خود انجام دهید. در اینجا یک چک لیست سریع از کارهایی است که باید انجام دهید و به یاد داشته باشید که به شما کمک می کند زمستان را بدون حادثه مرتبط با خرابی باتری پشت سر بگذارید.

1. در حالی که هنوز پاییز است، خوردگی را بررسی کنید

خوردگی روی پایانه های باتری باعث می شود کابل ها به درستی با ترمینال ها تماس نداشته باشند. این ممکن است از جریان برق و روشن شدن خودرو جلوگیری کند. بررسی این که مطمئن شوید خوردگی مانع از روشن شدن خودرو قبل از خنک شدن هوا نمی‌شود، ممکن است بعداً از سردردهای شما جلوگیری کند.

قبل از اینکه آن را پاک کنید، احتمالاً ارزش دارد که به انواع خوردگی هایی که روی پایانه های باتری سرب اسید شما ایجاد می شود نگاهی بیندازید. خوردگی سفید و پودری روی ترمینال منفی ممکن است به دلیل سولفاته شدن باشد، به این معنی که باتری کم شارژ شده و ممکن است مقدار قابل توجهی از ظرفیت ذخیره انرژی خود را از دست داده باشد. خوردگی سبز مایل به آبی معمولاً سولفید مس است که جریان انرژی از باتری به استارت یا از دینام به باتری را تا حد زیادی کاهش می دهد.

تمیز کردن این پایانه‌ها یکی از راه‌هایی است که به باتری کمک می‌کند تا زمستان امسال اینقدر سخت نگیرد. پایانه ها را می توان با یک برس سیمی سفت و مخلوطی از جوش شیرین و آب بسیار داغ تمیز کرد. به یاد داشته باشید که قسمت داخلی اتصالات ترمینال را تمیز کنید، نه فقط سطح بیرونی. گریس اضافه کنید تا از خوردگی در آینده جلوگیری کنید.

2. سلامت باتری خود را آزمایش کنید

با نزدیک شدن به هوای زمستان، آزمایش سریع باتری ایده خوبی است. بررسی کنید که آیا باتری ضعیف است. اگر اینطور است، احتمالاً ارزش آن را دارد که زودتر آن را عوض کنید. زیرا، بیایید صادق باشیم، با کاهش دما قوی‌تر نمی‌شود. یک تستر دیجیتال با کیفیت، می‌تواند ارزیابی سلامت باتری و همچنین عملکرد سیستم استارت و شارژ را ارائه دهد. بهتر است از قبل بدانید که آیا مشکلی در کمین سیستم الکتریکی خود داری

اکنون اگر متوجه خرابی باتری خودرو خود شده اید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان تعویض باتری کیا اپیروس شما را انجام دهند.

قیمت باتری کیا اپیروس

قیمت باتری کیا اپیروس خود را می توانید از سایت نمایندگی سپاهان باطری مشاهده کنید، اما لازم است بدانید که قیمت های ثبت شده در سایت ما، با احتساب دریافت باتری کهنه هم آمپر است و شما باید باتری کنه را به ما تحویل دهید.

همراه نداشتن باتری کهنه و تحویل ندادن آن به هر دلیلی، باعث افزایش قیمت باتری نو خواهد شد و به ازای هر آمپر، مبلغی اضافه خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت باطری کیا اپیروس خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تحویل باتری کهنه هم آمپر از جهت بازیافت صحیح آن ها اهمیت زیادی دارد، بنا بر همین دلیل، کارخانه سپاهان باتری تمام زیرساخت های لازم برای انجام بازیافت باتری را فراهم ساخته است.

خرید باتری کیا اپیروس

یکید.

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهلا
مهلا
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من حدود دو سال پیش از شما باتری سوزوکی ماشین کیا اپیروس رو خریدم بر روی ماشین نصب کردم و بسیار راضی هستم از این خرید چون که به نظرم حتی از باتری های کره‌ای هم کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری داره و احساس می کنم چونکه تولید ایران هستش که به خاطر تکنولوژی بکار رفته در آن سازگاری بیشتری با آب و هوای ایران دارد و دیرتر از باتری های کره‌ای فرسوده میشه روی خودرو خواستم نظرم رو اینجا بیان کنم که اگر کسی قصد خرید باتری داشت با خیال راحت از محصولات سپاهان باطری باتری مورد نظرش را انتخاب کند