خرید باتری اف جی کروز

خرید باتری اف جی کروز

خرید باتری اف جی کروز

باتری اف جی کروز 

باتری اف جی کروز  D26 L  یا همان باتری 70 آمپر پایه بلند می باشد . همچین به این باتری 7029 نیز گفته می شود . در شرکت سپاهان باتری ، باتری 70 آمپر بلند در برند های مختلف اوربیتال قرمز ، اوربیتال سیلور ، سوزوکی ، پریمیوم و EFB تولید و عرضه می شود و با این کار به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به جزئیات مد نظرشان جهت تهیه باتری مناسب ، بهترین گزینه را انتخاب کنند .

شرکت امداد باتری کهن نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران می باشد که به دنبال رفاه خریداران گرامی ، ارسال و نصب رایگان باتری خودرو در محل را در نظر گرفته است . بعد از خرید میتوانید در صورت نیاز خدمات پس از فروش را از نمایندگی های خدمات پس از فروش سپاهان باتری در سراسر کشور ، دریافت کنید .

🟣 نکته : اگر باتری خودرو قبلاز شارژ کامل آن توسط دینام خاموش شود ، بعد از مدتی باتری دشارژ می شود . این موضوع زمانی که ماشین را به طور پی در پی خاموش و روشن میکنید اتفاق می افتد چون باتری فرصت دوباره برای شلرژ مجدد را از دست می دهد .

قیمت باتری اف جی کروز

خرید باتری اف جی کروز از امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری می باشد مزایای زیادی برای شما دارد ، از جمله :

🟣 خرید آنلاین باتری اف جی کروز

🟣 امکان ارسال باتری اف جی کروز در محل

🟣 نصب رایگان باتری خودرو شما درب منزل

🟣 گارانتی و خدمات پس از فروش توسط سپاهان باتری

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Hossein
Hossein
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من تویی نمایشگاه ماشین کار می کنم و چند روز پیش یه ماشین اف جی کروز برامون اومد که باتری نداشت و ما نمی دونستیم که باتری ماشین اف جی کروز چند هست و اصلا چه باطری براش مناسب هست که روش نصب کنیم خلاصه از یکی از مکانیکهای اطرافمون خواستین که تعویض باتری ماشین اف جی کروز را برامون انجام بده و از من خواست که باتری کره‌ای درجه یک براش پیدا کنیم ولی هر چی گشتیم باتری مناسب ماشین اف جی کروز را پیدا نکردیم میخواستم ببینم که در بین محصولات شرکت سپاهان باطری کدوم باتری مناسب اف جی کروز هستش

ماهان
ماهان
3 سال قبل

اگه قرار باشه که باتری اف جی کروز را برای من درب منزل ارسال کنید هزینه ارسال و نصب به چه صورت خواهد بود راستش من اصلا نمیتونم ماشینم را جابجا کنم میخواستم حضوری بیام باتری تهیه کنم اما نمیشه چون که ماشین به هیچ عنوان استارت نمیخوره البته نمیدونم چرا وقتی که یه باطری دیگه روش گذاشتم با اینکه مطمئن بودن این باتری جدید نو و شارژ کامل هستش باز هم کار نکرد ماشین یعنی استارت نخورد ممکنه مشکل از جای دیگه ای باشه یعنی باتری مشکل نداشته باشه که برق پشت آمپر هم دارم فقط مشکل استارت خوردن رو دارم در حال حاضر لطف کنید منو راهنمایی کنید که اگر مشکل از باتری من باتری بخرم اما اگر مشکل از باتری نیست که فکر دیگه ای براش بکنم