باتری پژو 2008

باتری پژو 2008

نوع مناسب باتری پژو 2008

باتری‌ پژو 2008 محدوده قیمتی بالاتری دارد. در ساخت باتری اتمی پژو 2008 از فناوری‌های پیشرفته و مواد جدیدی چون سیلد کلسیم و سیلد سیلور کلسیم استفاده شده است. اشکال عمده این باتری‌ها هم این است که اگر به مدت طولانی ماشین استارت نخورد ضعیف یا به اصطلاح دشارژ می‌شود.

این اولین خودرو بعد توافق برجام می باشد. طبیعتا پژو 2008 به جز بدنه شامل قطعات دیگری نیز می‌باشد که از جمله آنها باتری آن است. باتری یکی از مهمترین قسمتهای موتور خودرو محسوب می‌شود که وظیفه آن کمک به استارت خودرو هنگام روشن شدن و تامین برق مورد نیاز خودرو است. باتری‌ پژو 2008 در حالت فابریک ۱۲ولت و جریان 60 آمپر-ساعت هستند.

12 26 85 77– 021

هنگامی که خودروی پژو 2008 خود را از کارخانه‌ تحویل می‌گیرید، باتری کلسیمی به صورت فابریک بر روی آن نصب شده است. درون باتری پژو 2008 نوعی مایع وجود دارد که ترکیبی از آب به میزان ۶۵درصد و اسید سولفوریک به میزان ۳۵ درصد می‌باشد. اشکال اصلی باتری کلسیمی پژو 2008 این است. بهتر است در بازه ‌های زمانی معین باطری اتمی پژو 2008 خود را چک کنید تا نوسان برق نداشته باشید.

از آنجایی که باتری اتمی طول عمر بیشتری دارد لذا در دراز مدت و از نظر اقتصادی برای استفاده از آن برای مالکان پژو 2008 به صرفه‌تر است. همانطور که ابتدا گفتیم باتری پژو  6۰ آمپر قابل نصب است اما به دلیل اینکه این خودرو فضا برای باتری آمپر بالاتر ندارد نمی شود باتری قوی تری گذاشت. پس به همین علت باتری‌هایی با جریان ۷۰ الی ۷۴ آمپر نمیشود نصب کرد.

باتری 60 آمپر پایه کوتاه سوزوکی ، باتری 60 آمپر پایه کوتاه اوربیتال پریمیوم

باتری پژو 2008 در ابعاد  24*۱۸*20 که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است.  با توجه به مشغله امروزه افراد که وقت چک کردن باتری را ندارند، توصیه ما به شما استفاده از باتری اتمی است. بهترین باتری‌های داخلی برای پژو 2008 شامل:برندهای سپاهان باتری، ازقبیل سوزوکی، اوربیتال پریمیوم، اوربیتال وان سیلور و اوربیتال EFB می‌باشد.


تعویض باتری پژو 2008

باتری فابریک پژو 2008 60 آمپر با ولتاژ ۱۲ و از نوع کلسیمی می‌باشد. این باتری متناسب با خودرو پژو زمان تحویل از درب کارخانه است. اگر شما استفاده چندانی از برق خودرو خود ندارید این باتری می‌تواند برای شما تا حدود ۲ یا ۳ سال کار کند. بعد از این مدت به صورت تدریجی باطری پژو 2008 فاسد می‌شود.

در زمان تعویض باتری، اکثر افراد از باتری اتمی استفاده می‌کنند. اگر شما از چراغ‌های خاصی در پژو 2008 خود استفاده می‌کنید و یا سیستم صوتی متفاوتی بر روی آن نصب کرده‌اید بی‌شک باید از یک باتری اتمی با ظرفیت بیشتر بر روی خود استفاده کنید. سیلد اتمی با توجه به ماهیتی که دارد یک باطری مناسب برای دارندگان خودرو پژو 2008 است. البته باطری اتمی پژو 2008 نسبت به نوع اسیدی آن قیمت بالاتری دارد. اکثر افراد در زمان تعویض باطری پژو 2008 خود ظرفیت آن را می خواهندافزایش می‌دهند ولی متاسفانه فضا برای آمپر بالاتر وجود ندارد.

12 26 85 77– 021

نگران چگونگی نصب و تعویض باتری پژو خود نباشید. در صورتی که حضوری اقدام به خرید نمایید، همکاران ما به طور رایگان نسبت به تعویض باطری پژو 2008 شما اقدام می‌نمایند. چنانچه به صورت تلفنی و یا از طریق وب‌سایت اقدام به خریداری نمودید، با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شوند و باتری پژو شما را تعویض نمایند.

باتری سایر خودرو ها: باتری آلفا رومئو جولیتا

این کار به این علت است که هم شما آسوده باشید، و هم تعویض باتری همانند سایر قطعات دیگر خودرو نیازمند تخصص است. در زمان نصب باتری همکاران ما درامداد باتری کهن، حتما باتری خودروی شما را تست می‌کنند تا از خرابی باتری اطمینان حاصل کنند. این کار باعث می‌شود تا اگر باتری خودروی شما سالم باشد از صرف هزینه اضافی جلوگیری نمایید. شما می‌توانید با تحویل نمودن داغی باتری پژو 2008 از هزینه‌ نهایی خود نیز بکاهید.


خرید باتری پژو 2008

ما در امداد باتری کهن تلاش کردیم تا از روش‌های مختلف نظیر خرید اینترنتی، تلفنی و حضوری باتری پژو 2008 را برای شما مهیا سازیم. چنانچه عزیزان تمایل داشته باشند تا حضوری خرید کنند، می‌توانند با مراجعه به آدرس فروشگاه ما اقدام به خرید باتری ماشین نمایند. بدیهی است در صورت مراجعه حضوری و بررسی باتری و مشورت از همکاران ما، انتخاب مناسبی خواهید داشت.

12 26 85 77– 021

چنانچه در زمینه باتری پژو 2008 اطلاعات کامل و شناخت کافی دارید از طریق وب‌سایت می‌توانید ثبت سفارش نمایید. ضمنا شما می‌توانید با یک تماس، ضمن دریافت مشاوره رایگان، خرید باطری پژو 2008 را به صورت غیر حضوری و به سادگی انجام دهید. ما در فروشگاه امداد باتری کهن مفتخریم تا باتری دلخواه خودرو پژو 2008 شما را با قیمت و سود کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به شما ارائه کنیم.


قیمت باتری پژو 2008

به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان قیمت دقیقی برای باتری بیان کرد. اما به طور کلی قیمت باتری پژو 2008 تابع یک سری عواملی است. از جمله آن‌ها می‌توان به تاریخ تولید باتری یا تاریخ باقیمانده از گارانتی آن، کیفیت و برند باتری، جنس باتری (اسیدی یا اتمی) و جریان آن اشاره نمود.

باتری خارجی به دلیل مالیات گمرگی و همچنین کیفیت بهترشان در رده قیمتی بالاتری هستند.البته به دلیل تحریم های کنونی امکان واردات هیچ باتری خارجی وجود ندارد.

12 26 85 77– 021

عامل بعدی هرچه از تاریخ گارانتی بیشتر بگذرد فروشندگان با قیمت کمتری حاضر به فروش باتری خود هستند. همچنین اگر از تاریخ تولید نیز مدت زمانی گذشته باشد، قیمت آن باطری پایین‌تر است. برخی شرکت‌ها به دلیل کیفیتشان یا خوش‌نام بودنشان برند شده‌اند. این عامل باعث افزایش قیمت باتری می‌شود. ضمنا به طور کلی باتری اتمی نیز بنا به دلایل مطرح شده و کیفیت ساخت و طول عمر بیشترشان قیمت بیشتری دارند.

سوالات متداول:

خرابی باتری پژو 2008

عادات رانندگی چگونه روی باتری پژو 2008 تأثیر می گذارد؟

رانندگی در مسافت های کوتاه می تواند به مرور زمان باعث خالی شدن باتری پژو 2008 شما شود. این به این دلیل است که باتری خودرو شما فرصتی برای رسیدن به شارژ کامل ندارد، که منجر به تسریع خوردگی و لایه‌بندی اسیدی می‌شود. اگر از ماشین خود فقط برای سفرهای کوتاه استفاده می کنید، چرخش های طولانی بین آنها به سلامت باتری پژو 2008 کمک می کند. عادات بد، مانند نادیده گرفتن تعمیرات دوره‌ای خودرو و مصرف بیش از حد انرژی در زمان بی‌حرکتی نیز طول عمر باتری را کوتاه می‌کند.

این نکته را در مورد خودروها بیاموزید، هرچه کمتر با آنها رانندگی کنید، برای باتری پژو 2008 بدتر است . اگر ماشین خود را فقط برای چرخش کوتاه می‌برید، باتری هرگز فرصتی برای شارژ کامل توسط دینام را پیدا نمی‌کند. مصرف نکردن آن برای رانندگی طولانی مدت عمر باتری را کاهش می دهد. این در واقع یکی از بزرگترین دلایل خرابی مکرر خودرو است.

روشن ماندن چراغ‌ها و خنک‌کردن در زمانی که خودرو ساکن است: این یکی از بزرگترین دلایل خرابی باتری ها در طولانی مدت است. روشن ماندن چراغ‌ها، رادیو، استریو ماشین، کولر یا وسایل در حال شارژ وقتی ماشین کار نمی‌کند باعث تمام شدن باتری می‌شود. این موارد شارژ باتری را خیلی سریع تخلیه می کنند. اگر این کار را برای ساعت‌ها انجام دهید، احتمالاً باتری خیلی زود تمام می‌شود و این باعث از کار افتادن باتری در عرض چند ساعت می‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که همه چیز را در حالی که رانندگی نمی کنید خاموش کنید. رها کردن وسایل شارژ یک شبه در ماشین، مخصوصاً یک عادت بسیار مخرب است.

12 26 85 77– 021

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سمیرا
سمیرا
3 سال قبل

سلام وقت بخیر می خواستم که باتری مناسب برای پژو ۲۰۰۸ را سفارش بدم اما متاسفانه باطری داغی هم آمپر ندارم نمیدونم که آیا این مشکلی واسه خرید باتری ایجاد میکنه یا نه میخواستم اگر که ممکنه باتری رو برام در محل کارم بفرستید وقت من تا ساعت ۸ سرکارم لطفاً قبل از ساعت ۸ باتری رو برام ارسال کنید که بعد از اون دیگه نمیتونم تحویل بگیرم ماشین مال شرکت برای همین زیاد عجله ندارم که سریع باعث شد تعویض کنم ولی ممنون میشم که منو راهنمایی کنید

رادین
رادین
3 سال قبل

چند روز پیش که داشتم میرفتم سر کار متوجه شدم زیر در جای پارک ماشینم منطقه خیس شده دقت کردم دیدم که این منطقه زیر باطری قرار داره و انگار از باطری ریخته بود این آب ماشین روسری رسوندم به تعمیرگاه تعمیر کار گفت باتری شکسته در اثر شارژ زیاد ورم کرده و باید سریعاً عوض بشه اما چون که باتری هایی که توی مغازه داشت تاریخشون قدیمی بودن من قبول کردم با مسئولیت خودم باتری تهیه کنم و بهشون تحویل بدم و آنها فقط برام نصب کنم حالا اگر امکانش هست بگید که چه باطری رو میتونم برای ۲۰۰۸ تهیه کنم که از همه نظر برای ماشین مناسب باشه و هر چیزی رو روی ماشین نصب کردن بتونه ساپورت کنه

خلبانی
خلبانی
3 سال قبل

چند روز پیش داشتم باطری ماشینم رو تمیز میکردم که متوجه شدم یکی دو تا لکه سفید رنگ روی بدنه باتری تشکیل شده از بین بردمشون یعنی با دستمال پاکشون کردم اما مجدداً این لکه ها روی باتری ظاهر شدن یه جورایی شبیه به کپک هستند مگه باتری هم کپک میزنه راستش نمی دونم قضیه چیه فقط حس خوبی به این کپکان دارن میشه راهنمایی کنید که این مشکل چرا به وجود آمده اصلاً از کجای مشکل پدیدار شده و دلیلش چی میتونه باشه و من چه جوری میتونم این مشکل رو حل کنم بدون اینکه تعویض باتری ماشین انجام بدم

پاشایی
پاشایی
2 سال قبل

سلام من خودروم 2008 هستش و باتری 60 امپر صبا روش نصب هستش و میخام عوض کنم چون اذیت میکنه بردم پیش کارشناس توصیه کردن که باتری 2008 خودمو عوض کنم و وارد سایت شما شدم قیمت ها خوب بود برای من مناسب بود و خواهان باتری 2008 صبا و یا سپاهان هستم ثبت سفارش کردم الان برای خرید باتری 2008 سپاهان باید چیکار کنم چون سری اوله که خرید میکنم میشه راهنمایی کنید ؟

ایلار
ایلار
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من ماشینم۲۰۰۸ هستش و باتری ۶۰ امپر روش نصب هست و ماشینم جدیدا خیلی اذیت میکنه هنگام روشن شدن صدای تق تق صدا میده و بعضی وقتا ماشینم قفل میکنه و باز کردنش مکافات میشه به نظرتون امکان داره باتری دخیل باشه یعنی امکان داره که با تعویض باتری امکان داره اوکی بشه لطفا جواب بدید.