باتری وانت ریچ

باتری وانت ریچ

نوع مناسب باتری وانت ریچ

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که خریداران باتری وانت ریچ باید به آن توجه ویژه داشته باشند آمپر مناسب خودرو است.
باتری فابریکی خودرو وانت ریچ 70آمپر قطب راست (7024) است.
رایج‌ترین انواع باتری ماشین در ایران به دو دسته اتمی (غیر سیلد) و اسیدی (سیلد) دسته‌بندی می‌شوند؛ هر یک از انواع باتری‌ها دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایبی هستند که در ادامه توضیح می‌دهیم:
1- باتری‌های غیر سیلد از صفحات دارای سرب آنتیموان و کلسیم تشکیل شده‌اند که هیبریدی یا دو آلیاژی نیز هستند. توجه داشته باشید که این نوع باتری‌ها به کمی نگهداری نیاز دارند و همچنین برای استفاده در آب و هوای گرم توصیه می‌شوند.

امکان اضافه‌کردن آب در صورت نیاز، غیر قابل اندازه‌گیری غلظت آن با هیدرومتر و طول عمر بیشتر به‌خصوص در هوای گرم از مهم‌ترین ویژگی‌ها، مزایا و معایب باتری اتمی هستند.
2- باتری‌های سیلد از صفحه سرب و کلسیم ساخته شده و در عین حال نیاز به هیچ مراقبتی ندارند. این نوع از باتری‌ها، مقاومت زیادی در برابر دشارژ شدن داشته و همچنین زمان کمی برای عمل شارژ نیاز دارند.

باتری‌ اسیدی نسبت به نوع اتمی، زمان طولانی‌تری عمر می‌کنند. با این حال بسیار مراقب باشید که به‌صورت کامل شارژ خالی نکنند؛ زیرا در صورت دشارژ شدن، متریال آن معیوب شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

تعویض باتری وانت ریچ

از کجا بفهمم باتری وانت ریچ خراب شده است و به تعویض نیاز دارد؟

بهترین راه تست باتری وانت ریچ استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر ، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری وانت ریچ وجود دارد

۱-خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.

۲-از عمر باتری ۲ سال یا حدود ۴۰ هزار کیلومتر گذشته است.

۳-صدای استارت وانت ریچ تغییر پیدا کرده است و خود را اصطلاحاً به زور روشن می شود

۴-هنگام استارت زدن خودرو صدای تق تق و یا یک تیک کوچک می دهد.

۵-برق پشت آمپر وانت ریچ وجود دارد ولی خودرو روشن نمیشود.

۶-با توجه به راهنمای روی باتری ، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.

۷-در حالت خاموش بودن خودرو چراغهای خودرو وانت ریچ کم نورشده است

۸-شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلاً باتری وانت ریچ باد کرده ، از آن اسید نشت کرده یا قطب های باتری ذوب شده و یا شکسته است.

خرید باتری وانت ریچ

از آنجایی که خودرو وانت ریچ یک خودرو کار است باید به امور فنی این خودرو توجه ویژه داشت؛ یکی از اموری که برای یک خودرو این چنینی حائز اهمیت است باتری خودرو است. برای تعویض باتری وانت ریچ شما می توانید به فروشگاه امداد باتری کهن به آدرس تهران- نرسیده به میدان هروی- بلوار پناهی نیا- خیابان رنجبر- خیابان طالقانی- پلاک21 مراجعه کنید.
یکی دیگر از روش های مطمئن برای تهیه باتری وانت ریچ سفارش اینترنتی است. شما می توانید با مراجعه با سایت www.sepahan-battery.com و با درج اطلاعات خودرو خود باتری مناسب خودرو خود را با خاطر آسوده تهیه نمایید.
روش دیگر ثبت سفارش باتری خودرو از شرکت امداد باتری کهن، روش تلفنی است. شما می توانید با شماره گیری 77956532 و ارتباط با کارشناسان فروش مجرب بهترین نوع باتری خودرو خود را از نظر کیفیت، قیمت و گارانتی تهیه فرمایید.

قیمت باتری وانت ریچ

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خرم نیا
خرم نیا
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من یه ماشین ریچ دارم که بااریش خراب شده و الان توی تهران نیست و مسافرت وقتی با تشکر شد ماشین رو هم اونجا گذاشتم اومدم تهران میخواستم ازتون درخواست کنم اگر که ممکنه شما باطری اوربیتال پریمیوم مناسب برای وانت ریچ رو برای من بفرستید که من خودم برم اونجا باتری رو تعویض کنم چونکه من بلد نیستم میخواستم درخواست کنم که کارشناسان تو به من یاد دادن چجوری باید باتری ماشین را تعویض کنیم

فربد
فربد
3 سال قبل

برای خرید باتری مناسب وانت ریچ خیلی دچار سردرگمی شدم اینقدر تنوع محصولاتتون بالا آدم نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه من یه باطری می خوام که بتونه ماشینی رو که از ۶ صبح تا ساعت ۱۲ شب در حال جابجایی بار هستش رو ساپورت کنه حالا این باطری میتونه هر کدوم از محصولات شما باشه لطفاً توضیح بدید که کدوم از محصولاتتون میتونه این ویژگی را داشته باشد بیشتر از همه رفته بودم برای خرید باتری و متاسفانه دیدم که مغازه ها به باتری هاشو نگذرند تاریخ گذشته است و نتونستم تصمیم بگیرم که آیا ارزشش رو داره که به خاطر چند تومان ارزان‌تر یه باطری تاریخ قدیمی بخرم یا نه تا اینکه مطالب شما رو خوندم و متوجه شدند که تاریخ قدیمی باتری چه تاثیری بر روی طول عمرش خواهد داشت به در رابطه با مطالب مفیدتون متشکرم