باتری مزدا 2

باتری مزدا 2

نوع مناسب باتری مزدا 2

نسل چهارم مزدا دمیو (که با نام مزدا 2 نیز شناخته می شود) یکی از سوپر مینی های ژاپنی است که برای اولین بار در سال 2014 عرضه شد و در سال 2019 تغییر جدیدی پیدا کرد.در حال حاضر ظاهر تازه تری به نظر می رسد، با این حال، نه تنها طراحی بیرونی، بلکه برخی ویژگی های فنی نیز به روز شده است. سپرهای جلو و عقب هاچ بک، جلوپنجره جلو و چراغ های جلو به روز شده تا ظاهری با کیفیت برتر ایجاد شود. رنگ های جدید برای کابین و پر کردن چرم جدید برای تقویت کیفیت بصری و لمسی در دسترس است. سکوت کابین افزایش یافته بود، اکنون صدای وارد شده به کابین کاهش یافته است و قطعاً برای راننده و مسافران خوشایندتر است. موقعیت رانندگی به گونه ای تغییر کرد که منحنی طبیعی ستون فقرات را حفظ کند، که بهترین حالت نشستن است. در حال حاضر هاچ بک مجهز به فرمان گرمکن اختیاری است. این گزینه در زمستان بسیار عالی است و عملکرد آن در 30 دقیقه از لحظه روشن شدن خاموش می شود.

 نوع مناسب باتری مزدا 2 : باتری فابریک ماشین مزدا 2، باتری 60 آمپر پایه کوتاه در قالب l1 است. این باتری در کارخانه سپاهان باتری با بهترین کیفیت در نوع سیلد اسید تولید می شود. باتری های سیلد اسید دارای شش سلول مرطوب هستند که در هر کدام تقریبا به مقدار 2.2 ولت برق تولید می شود.

باتری های سیلد اسید با توجه به ساختار و تکنولوژی تولید صفحات به روزی که دارند، دارای طول عمر حدود دو الی سه سال هستند. شما می توانید با نگهداری صحیح از این باتری ها، در این بازه زمانی، بهترین عملکرد را از باتری خودرو خود ببینید. به طور کلی این باتری ها نگهداری سختی ندارند حتی به باتری های با نگهداری آسان نیز معروف هستند، زیرا درب این باتری ها به بدنه باتری مهر و موم شده است و نیازی نیست شما سطح الکترولیت باتری را مانند باتری های اسیدی به طور ماهانه بررسی کنید.

تعویض باتری مزدا 2

سولفاته شدن باتری چیست؟
سولفاته شدن باتری زمانی اتفاق می افتد که باتری کم شارژ شده یا از شارژ کامل محروم باشد. هر بار که یک شارژ کامل را تکمیل نکنیم، به تجمع سولفات ها می افزاید. سولفاته شدن باتری چیست؟ در باتری طبیعی است که کریستال های سولفاته کوچک در حین استفاده ایجاد شوند. این طبیعی است و به باتری آسیبی نمی رساند. با این حال ، اگر باتری به طور منظم به طور کامل شارژ نشود ، سولفات سرب بی شکل به کریستالی تبدیل می شود که پایدارتر است و خود را روی صفحه منفی قرار می دهد. این ماده مانند همه بلورهای نمک رشد می کند و مانع از فعال شدن کامل مواد فعال منفی در واکنشهای باتری می شود.

سولفاته شدن، به ویژه صفحه منفی ، عامل مهمی برای خرابی باتری است. سولفات سرب کمی در آب (45 میلی گرم در لیتر) محلول است و با افزایش غلظت اسید در سطح 1.05 sp.gr حلالیت کاهش می یابد. سولفات سرب به طور مداوم در حالت تعادل پویا با گونه های محلول حل شده و مجدداً رسوب می کند. در مدت زمان طولانی، هنگامی که باتری در انبار بیکار است، در دمای بالا، این امر می تواند منجر به تشکیل سولفات سرب پودری شده و به شکل کریستالی سخت خرد شود.

باتری تخلیه شده بیشتر دچار سولفاته شدن می شود. اندازه سولفات سرب “تخلیه شده” حدود 1 میکرومتر است، پس از ذخیره 8 روز اندازه آن 5 میکرومتر و پس از 5 ماه تا 10 میکرومتر می شود. کریستال های بزرگتر به راحتی شارژ نمی شوند و در نتیجه ظرفیت آنها از بین می رود. این تشکیل برگشت ناپذیر سولفات سرب بزرگ، سخت و سفت شده را سولفاته می نامند. این نوع سولفات سرب مقاومت داخلی باتری را نیز افزایش می دهد.

سولفاته شدن باتری چیست؟ علائم چیست؟

  1. سقوط در ظرفیت باتری
  2. کاهش چگالی الکترولیت
  3. ولتاژ شارژ بالاتر و عدم پذیرش شارژ ضعیف
  4. گاز دهی اولیه
  5. حجیم شدن مواد فعال و ریختن ضخیم
  6. تغییر رنگ صفحات و احساس شنی/شن و ماسه در لمس

اگر باتری خودرو شما به هر دلیل خراب شده است و باید تعویض باتری مزدا 2 خود را هرچه سریعتر انجام دهید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خودتان را ثبت کنید تا در کمترین زمان تعویض باتری ماشین شما انجام شود.

خرید باتری مزدا 2

خرید باتری مزدا 2 می تواند به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن اتفاق بیفتد اگر از نمایندگی سپاهان باتری اقدام به خرید کنید.

پس از اینکه سفارش خود را ثبت کنید، کارشناسان ما باتری را در کمترین زمان برایتان ارسال و بر روی خودروتان نصب می کنند. تمامی این مراحل به صورت رایگان انجام می شود و خبر خوب این است که شما می توانید وجه باتری را پی از نصب باتری پرداخت کنید.

تمام باتری هایی که توسط نمایندگی سپاهان باتری به فروش می رسد، دارای گارانتی تعویض و تاریخ تولید جدید هستند.

شما می توانید گارانتی باتری خودرو خود را پس از نصب باتری بر روی خودروتان فعال کنید.

نمایندگی سپاهان باتری موظف است تا بهترین خدمات را همراه با باتری با کیفیت این کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ما به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه سپاهان باتری به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم و در تمامی ایام حتی ایام تعطیل باتری را به تمام نقاط شهر تهران مانند تهرانپارس، پاسداران و … ارسال می کنیم.

قیمت باتری مزدا 2

یید.

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مسعود
مسعود
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من یه ماشین مزدا ۲ دارم که نمیدونم برای تعویض باتری باید چه جوری اقدام کنم آخرین بار سه سال پیش تعویض باتری مزدا ۲ را انجام دادم البته خودم این کار نکردم و برادرم این فرآیند رو برام انجام داده بود خلاصه که من اصلا هیچ مهارتی تو این زمینه ندارم خواستم بگم اگر که از شما باطری مناسب برای ازدواج دور و سفارش بدم زحمت تعویض و ارسال باتری را برای من می کشید اگر امکانش هست برام تست دینام و تست باتری هم انجام بدیم که خیالم راحت بشه ماشین از نظرت دینامو سیستم برقی مشکلی نداره و باتری که روش نصب می کنم هم مناسب هست براش ممنون