باتری سوزوکی کیزاشی

باتری سوزوکی کیزاشی

خرید باتری سوزوکی کیزاشی

باتری یکی از قوی ترین قطعات خودرو است ولی چون در هنگام کار سروصدایی ایجاد نمی کند، معمولا تا زمان پایان طول عمر باتری سوزوکی کیزاشی از معایب آن با خبر نمیشویم. باتری خودرو یک منبع تولید کننده جریان الکتریسته است که جریان مورد نیاز مصرف کننده هارا تامین میکند، در واقع باتری و دینام همراه باهم جریان برق را تامین میکنند.

12 26 85 77– 021

دینام و باتری هردو تولید کننده جریان هستند و دلیل استفاده همزمان هردو در یک مجموعه به این خاطر است که دینام نیروی خود را از موتور میگیرد و با خاموش شدن موتور، از کار می افتد; یعنی هر زمان که دینام جریانی تولید نکند و بخواهیم مصرف کننده ای را به کار اندازیم مخصوصا برای راه اندازی موتور و استارت زدن از باتری استفاده می شود چون نیروی باتری بصورت انرژی ذخیره شده می باشد. برای خودروها از باتری های سیلد اسیدی (اتمی) استفاده می شود که وجه تمایز این باتری ها آمپر آن ها و برندشان می باشد.

باتری 60 آمپر پایه بلند سوزوکی ، باتری 60 آمپر پایه بلند اوربیتال پریمویم

کارشناسان امداد باتری کهن معتقدند که عمر مفید باتری های خودرویی دو تا سه سال است و بسته به شرایط آب و هوایی، میزان رسیدگی به باتری یا میزان استفاده از خودرو عمر آن کمتر یا بیشتر می شود. به توصیه کارشناسان برای افزایش طول عمر مفید باتری سوزوکی کیزاشی باید به چراغ ها و لوازم جانبی خودرو توجه زیادی داشته باشیم.

برای مثال رعایت مواردی مانند نصب چراغ های مه شکن یا چراغ های اضافی برای خودرو فشار زیادی بر روی باتری خودرو می آورد. بنابراین زمانی که خودرو خاموش است  حتما چراغ های خودرو را خاموش کنید زیرا استارت زدن زمانی که چراغ های خودرو روشن هستند فشار زیادی به باتری خودرو وارد می کند و موجب کاهش طول عمر مفید آن می شود.


تعویض باتری سوزوکی کیزاشی

خرید باتری سمند از امداد باتری کهن که نمایندگی رسمی سپاهان باتری می باشد مزایای زیادی برای شما دارد، از جمله:

 تعویض باتری سوزوکی کیزاشی : شما با سفارش باتری از نمایندگی سپاهان باتری می توانید این اطمینان را داشته باشید که نصب باتری خودرو شما توسط کارشناسان مجرب، انجام می شود.

 ارسال و نصب رایگان باتری سوزوکی کیزاشی: شرکت امداد باتری کهن این امکان را برای سهولت در خرید و اطمینان مشتریان فراهم کرده است که ارسال و نصب باتری به صورت کاملا رایگان انجام شود، همچنین این امکان وجود دارد که وجه درب منزل پرداخت شود.

12 26 85 77– 021

 آمپر مناسب باتری سوزوکی کیزاشی : شرکت امداد باتری دارای 16 سال سابقه فروش و نصب باتری این اطمینان را به شما می دهد که با وجود کارشناسان فروش مجرب، هیچ مشکلی در خصوص تشخیص آمپر مناسب باتری سوزوکی کیزاشی شما به وجود نیاید.

باتری سایر خودرو ها: باتری فولکس تیگوان

 باتری سوزوکی کیزاشی با تاریخ روز: از آنجایی که شرکت امداد باتری نمایندگی مستقیم و رسمی شرکت سپاهان باتری اصفهان است، تمامی باتری های موجود در انبار این نمایندگی به روز می باشند.


قیمت باتری سوزوکی کیزاشی

وقتی شما مستقیما از نمایندگی خرید باتری سوزوکی کیزاشی را انجام می دهید مسلما می توانید با قیمتی پایین تر از سطح بازار باتری را تهیه نمایید. این بدین معنی است که شما با خرید از نمایندگی سپاهان باتری می توانید با قطع کردن دست واسطه ها در این بازار خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرکت سپاهان باتری اصفهان تولید کننده چندین برند باتری خودرویی است. این برندها عبارتند از:سوزوکی- اوربیتال EFB- اوربیتال پریمیوم- اوربیتال وان سیلور وجه تمایز این برند ها در زمان گارانتی و تکنولوژی ساختشان است.

12 26 85 77– 021

برند باتری سوزوکی 16ماه،اوربیتال وان سیلور15ماه و اوربیتالEFB دارای 21ماه ضمانت، اوربیتال پریمیوم 18 ماه که البته شما می توانید 5ماه گارانتی مازاد برای این دو باتری را نیز در صورت تمایل فعال فرمایید.

همیشه یکی از موارد حائز اهمیت برای خرید هر کالایی، مرغوبیت آن است. البته مرغوبیت بیشتر همیشه هزینه بیشتری را هم در پی خواهد داشت که البته به دلیل اهمیت بالایی که باتری سوزوکی کیزاشی در راندمان خودرو دارد، این هزینه به صرفه است. اما این اطمینان را داشته باشید در صورت پرداخت وجه بیش تر طول عمر باتری خودرو شما نیز افزایش خواهد یافت.


نوع مناسب باتری سوزوکی کیزاشی

یکا آمپر ظرفیت ذخیره سازی باتری را نشان می دهد.

ظرفیت باتری به تعدادی از فاکتور ها از قبیل: وزن بدنه فعال، چگالی مواد فعال، چسبندگی ماده فعال به شبکه، میزان تخلیه، دما و… بستگی دارد.

کمپانی های ساخت خودرو آمپراژی را به عنوان آمپر فابریکی مشخص می کنند. این عدد بر اساس میزان مصرف انرژی تولیدی آن ها مشخص شده است. در صورتی که تجهیزات اضافی مثل سیستم صوتی، صفحه نمایش و یا بوق های متفاوت روی خودرو نصب است باید از آمپر بالاتر استفاده کرد.

12 26 85 77– 021

برای خرید باتری سوزوکی کیزاشی لازم است شما اطلاعات دقیقی درباره نوع و آمپر مناسب خودرو خود داشته باشید.

به این منظور شما می توانید باتری فابریک سوزوکی کیزاشی خود را چک کرده و مقدار AH درج شده روی باتری را با کارشناسان فروش امداد باتری کهن اعلام نمایید و باتری مناسب خودرو خود را تهیه فرمایید؛ و یا شما می توانید با مشورت با کارشناسان فروش ما و ذکر مدل خودرو از آمپر مناسب خودرو خود مطلع شوید.

سوالات متداول:

تخلیه انرژی باتری سوزوکی کیزاشی

چرا باتری سوزوکی کیزاشی انرژی خود را از دست می دهند؟

سطح ولتاژ تولید شده توسط باتری سرب اسیدی سوزوکی کیزاشی بستگی به مقدار اسید سولفوریک محلول آب اسید آن دارد. یک باتری 12 ولتی با شارژ کامل باید حداقل 12.6 ولت برق تولید کند. با این حال، با گذشت زمان، غلظت اسید سولفوریک کاهش می یابد و ولتاژ خروجی باتری کاهش می یابد.

این افت ولتاژ همیشه به تدریج اتفاق نمی افتد. برای مثال، اگر چراغ‌های خود را روشن بگذارید، باتری سوزوکی کیزاشی می‌تواند یک شبه خالی شود. حتی یک چراغ گنبدی یا سایر اجزای کوچک الکتریکی می تواند باتری را تخلیه کند. یک سیستم الکتریکی معیوب ممکن است بدون اینکه شما متوجه شوید برق را به طور مداوم به لوازم جانبی وارد کند.

مشکلات مکانیکی اغلب منجر به مشکلات باتری سوزوکی کیزاشی می شود. یک دیود دینام معیوب می‌تواند مدارهایی را که معمولاً باز می‌مانند بسته نگه دارد و باتری را تخلیه کند. دمای زیاد و سفرهای کوتاه بیش از حد می تواند باعث فرسودگی زودرس باتری شود. ممکن است پایانه ها یا کابل های باتری خورده نتوانند باتری خودرو شما را شارژ کنند.

12 26 85 77– 021

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تهمینه
تهمینه
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من یک سال پیش از شما باتری مناسب سوزوکی کیزاشی رو تهیه کردم باتری ۷۰ آمپر پایه بلند اوربیتال سیلور مشکلی که پیش میاد اینه که زمانی که من کولر ماشین روشن می کنم و ضبط خودرو هم روشن است احساس می کنم ماشین کم میاره و نمی تونه هر دو اینها رو ساپورت کنه برای همین برای استارت زدن مجدد صبح ها معطل میشم باید خیلی منتظر بمونم تا ماشین روشن میشه این مشکل از کجاست میشه من رو راهنمایی کنید

میعاد
میعاد
3 سال قبل

سلام وقت بخیر خواستم بدونم برای باتری سوزوکی کیزاشی چه آمپری مناسب تره من الان حدوداً ۶ ساله که این ماشین رو دارن فقط یک بار اونم چهار سال پیش باطریش رو تعویض کردم فعلا هم قصد تعویض باتری رو نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم روی ماشین سیستم صوتی نصب کنم و اون کسی که قراره سیستم رو برام نصب کنه بهم گفت حتماً باید باطری ماشینم رو تقویت کنم و از باتری با آمپر بالاتر استفاده کنم من هم برای همین رفتم که پیگیری کنم باطری که هم از لحاظ آمپری و از لحاظ قیمتی مناسب باشه برای سوزوکی کیزاشی انتخاب کنم کنم و خوب از همه محصولات بازار بهتر از محصولات سپاهان باتری بود

کلاته
کلاته
3 سال قبل

رفتم ماشین رو برای چک‌ها به ماهانه ببرم به تعمیرگاه تا دم تعمیرگاه که رسیدن یه ماشین شروع کرد تکون های عجیب غریب خوردن و یهو خاموش شد شانس آوردم که دم تعمیرگاه بودم وگرنه نمی تونستم ماشین رو برسونم به جایی که کمکم کنه وقتی ماشین رو دید مکانیک آنجا به من گفت که یا دینام خرابه یا باطری تست کردیم باطری ماشین دیگر را روی سوزوکی کیزاشی نصب کردیم دیدیم که ماشین استارت خورد فهمیدیم که مشکل از باتری این دینام برای همین تصمیم گرفتم که باتری اوربیتال پریمیوم را از نمایندگی رسمی که شما هستیم تهیه کنند تا بتونم از خدمات و گارانتیش هم استفاده کنم