باتری رنو کولیوس

باتری رنو کولیوس

نوع مناسب باتری رنو کولیوس

Koleos یک تحول در طراحی و فناوری خودرو است. Koleos با فضایی که انتظارات را زیر پا می گذارد و سطح راحتی و پایان آن را باید باور کرد، استاندارد جدید SUV ها را تعیین می کند. چالش ما تصور SUV شیک، اما مدرن و پویا بود. ما خطوط محکم، قوی، افقی، توده های عضلانی و فاصله زیاد از سطح زمین را تأکید کردیم. ” اگر ویژگی دیگری وجود داشته باشد که “راحتی کامل” کولیوس را نشان می دهد، این اتاق برای سرنشینانی است که در عقب نشسته اند. اتاق پای Koleos بیشتر از گذشته است. هنوز 458 لیتر غار فضای چمدان وجود دارد. مدل ذن نشان داده شده است. سیستم کمک پارکینگ با استفاده از سنسورهای آن (اعم از موازی، عمود یا زاویه دار) محل پارک را اندازه گیری کرده و مسیر پارک را مشخص می کند. سپس فرمان را می گیرد و خود را هدایت می کند در حالی که راننده سرعت و ترمز را کنترل می کند. همچنین می تواند به خروج از پارکینگ های موازی کمک کند.

نوع مناسب باتری رنو کولیوس : مناسب ترین باتری برای ماشین رنو کولیوس مدل قدیمی، باتری ۷۰ آمپر پايه بلند در قالب D26 است. اما باتری مناسب ماشین رنو کولیوس مدل جدید، باتری ۶۰ آمپر پايه کوتاه در قالب L2 است. علاوه بر باتری ۶۰ آمپر، باتری ۶۶ آمپر و باتری ۷۴ آمپر نیز برای ماشین رنو کولیوس مدل جدید مناسب است.

تمام باتری های نام برده شده در نوع سیلد اسید در کارخانه سپاهان باتری با بهترین سطح کیفیت تولید می شود. این باتری ها دارای طول عمر استاندارد سه سال هستند. شما می توانید با نگهداری صحیح از این باتری ها، بهترین عملکرد را مشاهده کنید.

تعویض باتری رنو کولیوس

هنگامی که صحبت از باتری و سیستم الکتریکی خودرو می شود، دانش قدرت است. در واقع، این قلب و روح سواری شماست. آخرین چیزی که می خواهید این است که با یک باتری تمام شده در جاده ها گیر کرده و خرابی خانواده را خراب کنید یا جلسات مهم را به تاخیر بیندازید. این کاملاً بدترین تجربه است!

بیشتر صاحبان خودرو تا زمانی که خراب نشوند یا خراب نشوند به اهمیت باتری ماشین خود پی نمی برند. اگر بتوانید اصول اولیه را درک کنید، مشکلات باتری کمتری خواهید داشت و احتمالاً از افزایش عملکرد باتری، قابلیت اطمینان و طول عمر بهره مند خواهید شد.

در این مقاله، ما همه چیز را از دانش عمومی باتری گرفته تا راهنمای تعمیر و نگهداری و کارهایی که باید در صورت شک به باتری خودرو ضعیف یا مرده انجام دهید، پوشش خواهیم داد.

با گذشت سال ها، با افزایش نیازهای انرژی، عمر متوسط ​​باتری کوتاه تر شده است. اکثر خودروها در حال حاضر مجهز به ساعت، سیستم های کامپیوتری، سیستم های هشدار و موارد دیگر هستند.

1. باتری خودرو را تمیز نگه دارید
تمیز نگه داشتن پایانه های باتری یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا یک عمر باتری خوب را تضمین کنید. ماهانه علاوه بر فنرها، باتری را نیز بررسی کنید. هرگونه تجمع زنگ یا خاک را ارزیابی کنید.
هر 3 هفته یکبار با استفاده از برس سیمی خاک را از پایانه ها پاک کنید. گرد و خاکی که بین کابل ها و کانکتورها گیر کرده است می تواند جریان خروجی به داخل و خارج را مختل کند. علاوه بر این، مطمئن باشید فنرها سفت نیستند.
برای زنگ زدگی، همچنین می توانید نوشابه یا خمیر ضد خوردگی را روی قسمت های خورده شده پایانه های باتری بریزید. اسیدیته زنگ زدگی را از بین می برد و پایانه ها را تمیز می کند. برای تمیز کردن بعد از آن از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید.
2. در صورت عدم استفاده ، باتری را جدا کنید
اگر به احتمال زیاد خودرو را حداقل دو هفته بیکار می گذارید، اتصال را در ترمینال جدا کنید تا از کاهش تدریجی شارژ جلوگیری شود. لوازم جانبی منفعل مانند ساعت حتی در صورت خاموش بودن خودرو همچنان از برق استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که کانکتور را از باتری خودرو جدا کنید.
3. مرتب رانندگی کنید
سفرهای کوتاه منظم می تواند طول عمر باتری شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد. رانندگی به مدت 30 دقیقه حداقل دو بار در هفته تضمین می کند که دینام باتری را شارژ می کند. نیازی به تصمیم گیری در مورد مقصد ندارید، فقط به یک تفریح ​​تفریحی در اطراف محله بروید.
4. همه لوازم جانبی را خاموش کنید
همه لوازم جانبی خودرو مانند پیش بند، رادیو و گرمکن صندلی را قبل از روشن کردن احتراق خاموش کنید. باتری خودرو به منظور تغذیه لوازم جانبی خودرو در هنگام خاموش بودن خودرو نیست. بلکه باید انفجار قدرت لازم برای احتراق موفقیت آمیز موتور را افزایش دهند. استفاده طولانی مدت از باتری خودرو برای تغذیه وسایل ممکن است عمر مفید آن را کوتاه کند.

اگر متوجه شده اید که باتری خودروتان خراب شده است و نیاز به تعویض باتری رنو کولیوس دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

خرید باتری رنو کولیوس

عمر باتری خودرو چقدر است؟ پاسخ ساده ای وجود ندارد، اما بر اساس دهه ها تجربه در صنعت، می دانیم که سه عامل کلیدی بر عمر باتری خودرو تأثیر می گذارد: زمان، گرما و ارتعاش. عمر باتری خودروها محدود است باتری ها به تدریج خراب می شوند تا زمانی که دیگر نتوانند قدرت کافی برای راه اندازی موتور را تأمین کنند. این زمان سایش می تواند سه تا پنج سال طول بکشد و الگوی استفاده از خودرو یکی از عوامل مؤثر در سرعت پیری باتری است. باتری های اتومبیل هایی که بیشتر در سفرهای کوتاه رانده می شوند ممکن است به طور کامل شارژ نشوند و باتری های خودروهایی که برای مدت طولانی پارک شده اند به طور طبیعی خود تخلیه می شوند.

اکنون اگر باتری خودروتان خراب شده است و نیاز به خرید باتری رنو کولیوس دارید،  می توانید با ما تماس بگیرید تا باتری خودرو شما را به صورت رایگان ارسال و بر روی ماشینتان نصب کنیم.

تمام خدمات نمایندگی سپاهان باتری،  به صورت شبانه روزی قابل ارائه است.

قیمت باتری رنو کولیوس

یکوید.

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضوی
رضوی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر در بین باتری های سپاهان باتری کدوم آمپر مناسب تر هستش برای استفاده به عنوان باتری رنو کولیوس من شنیدم که باتری فابریک این خودرو باطری ۶۰ آمپر هستش اما من می خواستم اگر که ممکنه باتری ۵۵ آمپر روش نصب کنم که به نظرم میتونه کافی باشه برای پاسخ به نیازهای خودرو چند وقت پیش هم که باتری خراب شده بود یه باطری ۵۵ آمپر رو از روی خودرو دیگه باز کردن و بستن رو خودروی من و به راحتی ماشین راه افتاد و هیچ مشکلی هم پیش نیومد فقط جاش بد بود یکم لق میخورد که یه تیکه چوب گذاشتم اوکی شد الان قصدم اینه که اگر امکانش هست کلا همین باتری ۵۵ آمپر رو روش نصب کنم