باتری رنو داستر

باتری رنو داستر

نوع مناسب باتری رنو داستر

داستر یکی از پرفروش ترین مدل های رنو است. سری جدید Outdoor محدود به مشتریانی هدایت می شود که مایل به داشتن SUV با ویژگی های اصلی ارائه شده توسط مدل، مانند استحکام، فضای داخلی و طراحی هستند. بر اساس نسخه Expression 1.6 16V، بسته تجهیزات به گونه ای طراحی شده است که مخصوصاً به این دلیل که شامل مواردی است که معمولاً به صورت آپشن یا به صورت استاندارد در نسخه های برتر ارائه می شوند، به عنوان مثال چراغ های جلو مشکی و آلیاژ آلومینیوم چرخ ها. این مدل در چهار رنگ بدنه، سفید یخچالی، نقره ای ستاره ای ، سبز آمازون و قرمز آتشین موجود است و توسط برچسب های Outdoor که به قسمت های بدنه و روی درب صندوق عقب متصل شده است، شناخته می شود. فضای داخلی دارای همان ویژگی هایی است که توسط کل مجموعه داستر ارائه شده است، مانند راحتی و اتاق داخلی عالی برای گنجاندن پنج مسافر. Duster Outdoor مجهز به فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع، قفل و پنجره درهای برقی، ABS ، کیسه های هوای جلو دوگانه و صدا Radio-CD-MP3 Sound by Arkamys ، با اتصالات USB-AUX است.

نوع مناسب باتری رنو داستر : باتری فابریک ماشین رنو داستر، باتری 70 آمپر در قالب پایه بلند D26 است که می تواند به راحتی برق مورد نیاز ماشین این ماشین را فراهم سازد. همچنین ابعاد این باتری به گونه ای است که به راحتی بر روی ماشین نصب می شود. باتری 70 آمپر در نوع سیلد اسید از سطح کیفیت بالا و طول عمر مفید حدود سه سال برخوردار است که شما می توانید با نگهداری صحیح از این باتری، به مدت سه سال بهترین عملکرد را مشاهده کنید.

تعویض باتری رنو داستر

خودروهای امروزی عملاً رایانه های روی چرخ هستند. باتری قلب خودرو است و برق مورد نیاز کامپیوتر و کنترلرهای پیچیده را تامین می کند. در اینجا اقداماتی را که می توانید برای به حداکثر رساندن سلامت باتری انجام دهید، ذکر کرده ایم.

1. باتری خود را بیش از حد شارژ نکنید

برای اطمینان از شارژ کامل باتری خود، در صورت خاموش بودن موتور از مصرف برق خودداری کنید. بسیاری از دستگاه های افزونه پس از بازار ممکن است به طور مداوم از باتری شما مالیات بگیرند حتی زمانی که ماشین شما کار نمی کند.

2. هوشمندانه رانندگی کنید

سیستم شارژ خودرو زمانی به حداکثر می رسد که سرعت خودرو کاهش یافته و در حال حرکت است. در رانندگی در شهر بین خود و خودرویی که دنبال می کنید جا بگذارید. از توقف و شتاب ناگهانی خودداری کنید. حتی ممکن است مقداری گاز را نیز ذخیره کنید.

3. نگهداری منظم

عملکرد باتری می تواند تحت تأثیر خوردگی، اتصالات شل، خاک، تجمع چربی روی باتری و موارد دیگر قرار گیرد. با بازرسی و نگهداری معمول باتری می توان از بسیاری از این شرایط جلوگیری کرد. تشخیص زودهنگام مشکلات احتمالی در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

برای حفظ وضعیت باتری خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید  و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. مهم است که به خاطر داشته باشید که باتری ها در انواع، ظرفیت ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. اگرچه ظاهر خارجی باتری مشابه است، اما ساختار داخلی و ویژگی های باتری ها متفاوت است.

اگر متوجه شده اید که باتری خودرو شما خراب شده است و نیاز به تعویض باتری رنو داستر است، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

خرید باتری رنو داستر

باتری خودرو جزء ضروری خودرو است. از شروع به کار ماشین تا شارژ تلفن همراه در حین حرکت، باتری ها باعث می شوند تا وسیله نقلیه شما برای روشن شدن ادامه یابد. به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید چه موقع باید تعویض باتری خودرو را در نظر بگیرید و همچنین چه کاری می توانید برای نگهداری آن انجام دهید.

برای خرید باتری ماشین بهتر است که از نوع سیلد اسید استفاده کنید زیرا نگهداری این نوع باتری ها آسان تر می باشد و نیازی نیست شما به صورت ماهانه، سطح الکترولیت باتری را چک کنید.

شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین باتری سیلد اسیدی را از نمایندگی سپاهان باتری تهیه کنید.

اتفاق شگفت آوری که در نمایندگی سپاهان باتری رخ داده است این است که شما برای خرید باتری رنو داستر خود فقط کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و تمام مراحل ارسال و نصب باتری توسط کارشناسان ما به صورت رایگان انجام می شود و شما می توانید وجه باتری را پس از نصب باتری و کسب اطمینان از سلامت باتری، پرداخت کنید.

تمام باتری های موجود در نمایندگی سپاهان باتری دارای تاریخ تولید جدید هستند و ما باتری خودرو شما را همراه با گارانتی تعویض معتبر کارخانه به شما تحویل می دهیم.

تاریخ تولید باتری، بیانگر سلامت باتری است و شما باتری با تاریخ تولید جدید را می توانید فقط از نمایندگی ها تهیه کنید، زیرا کارخانه سپاهان باتری، باتری های تولید روز خود را بلافاصله برای نمایندگان خود در سراسر ایران ارسال می کند و نمایندگان موظف اند، باتری ها را در کمترین زمان به دست مشتریان برساند.

 

قیمت باتری رنو داستر

یکید.

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
منصوری
منصوری
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من ماشین رنو داستر دارم میخوام ماشین و اسپورت کنم و موتور و تقویت کنم میخوام بدونم که در کنار این کار ها باید باتری ماشین عوض کنم یا نیازی نیست ؟ چون اینو یه بنده خدایی بهم گفت که خودش بابت باتری ضعیفی که روی ماشینش داشت دچار مشکل شده بود و سیستمش آسیب دیده بود از نظر خودم که چون قطعه برقی ای و قرار نیست تغییر آن چنانی بدم نیازی نیست ولی خواستم با شما مشورت کنم که اگر نیاز هست باتری هم قوی تر کنم ، آمپر که میتونم نصب کنم رو ماشین رنو داستر چه آمپری هست و به قالب باتری این ماشین میخوره ؟ خواهشا جواب من و بدید ممنون