باتری رنو تالیسمان

باتری رنو تالیسمان

نوع مناسب باتری رنو تالیسمان

از صفحه سیستم چند رسانه ای خود به راحتی به منوی دسترسی پیدا کنید. برای انتخاب حالت رانندگی کافی است کنترل چرخشی را که در زیر کنسول مرکزی قرار دارد بچرخانید. همچنین می توانید از دکمه میانبر برای تغییر حالت به یکی از دو حالت مورد علاقه استفاده کنید. آبی ، قرمز ، سبز ، قهوه ای یا بنفش را انتخاب کنید – شما انتخاب می کنید! روشنایی محیط رنو تالیسمان خود را با روحیه یا سلیقه خود هماهنگ کنید. می توانید یک رنگ را با هر حالت مرتبط کنید یا این عملکرد را غیرفعال کنید. از ویژگی های متعدد گروه بندی شده بر اساس موضوع استفاده کنید. برای یافتن نقشه ها روی نماد “Navigation” کلیک کنید. از دستگاه تلفن همراه خود به موسیقی گوش دهید یا با کلیک روی “چند رسانه ای” به عکس ها و فیلم های خود دسترسی پیدا کنید. با استفاده از بلوتوث تماس تلفنی برقرار کنید و ویژگی نوشتار به گفتار سیستم را در بخش “تلفن” فعال کنید. تنظیمات را تغییر دهید و سیستم های کمک راننده خود را در بخش “خودرو” پیکربندی کنید. در نهایت ، برای دسترسی به تنظیمات مدیریت برنامه ، نماد “برنامه ها” را دنبال کنید.

نوع مناسب باتری رنو تالیسمان: باتری ۷۴ آمپر پايه کوتاه در قالب L3، مناسب ترین باتری برای این ماشین است.

کارخانه سپاهان باتری، باتری این ماشین را در نوع سیلد اسید با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت تولید می کند، شما می توانید با خرید از نمایندگی باتری سپاهان مطمئن باشید که با کیفیت ترين باتری را خریداری می کنید.

تعویض باتری رنو تالیسمان

عادات رانندگی بر زمان تعویض باتری خودرو تأثیر می گذارد
نحوه استفاده از خودرو در مدت زمان طولانی می تواند بر میزان نیاز شما به تعویض باتری تاثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر به طور مداوم سفرهای کوتاهی مانند رانندگی روزانه به دفتر و خواربارفروشی انجام می دهید ، باتری شما زمان کافی برای شارژ کامل بین سفرها را ندارد. این می تواند منجر به کاهش عملکرد شود.

همچنین ، اگر ماشین شما برای مدت طولانی در گاراژ یا بزرگراه نشسته است ، باتری آن حتی در صورت روشن نبودن موتور همچنان منفعلانه تخلیه می شود. خبر خوب این است که این عادت های خالی کننده باتری بهانه های خوبی را برای سوار شدن شما در یک سفر جاده ای خوب و قدیمی ارائه می دهد.

باتری های خودرو اعضای قوی و بی صدا تیم خودروسازی هستند. آنها بدون توجه به گرما ، هوای سرد و رانندگانی که تقاضای زیادی از آنها دارند ، کار خود را انجام می دهند. در حالی که باتری ای که به خودرو اجازه می دهد در اولین پیچ کلید شروع به کار کند یک چیز شادی آور است ، اما برای همیشه دوام نمی آورد.

در واقع ، بسته به محل زندگی و نحوه رانندگی ، وضعیت سیستم شارژ و چندین عامل دیگر ، باتری خودرو به طور متوسط ​​حدود چهار سال دوام می آورد. و وقتی از بین می رود ، عموماً هیچ نشانه ای از مشکل وجود ندارد – ماشین شما فقط می میرد.

در حالی که باتری سرب اسید خودرو در 100 سال گذشته تغییر چندانی نکرده است ، آزمایش کمی ساده تر شده است. در حال حاضر آزمایش کننده های ساده باتری نمی توانند پیچیدگی شیمیایی آنچه در یک باتری اتفاق می افتد را به هم بزنند. در عوض ، آنها نوعی تصویر فوری از باتری را در زمان آزمایش – بدون زمینه ترکیب شیمیایی باتری قبل یا بعد از آزمایش – ارائه می دهند. خوشبختانه این عکس فوری به شما کمک می کند تا وضعیت را زیر نظر داشته باشید.

بنابراین قاعده کلی برای تعویض باتری ساده است: تقریباً چهار سال زمان دارید تا باتری به طور تئوریک حرکت خود را از نیروگاه شیمیایی به وزن کاغذی شیمیایی آغاز کند. در چهار سالگی ، شروع به مشاهده علائم کنید (که در مورد آن کمی صحبت خواهیم کرد) و آماده اقدام باشید.

اگر متوجه خرابی باتری خودرو خود شده اید و می خواهید تعویض باتری رنو تالیسمان خود را هرچه زودتر انجام دهید،  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

خریر باتری رنو تالیسمان

هنگام خروج همه چراغ ها را خاموش کنید روشن نگه داشتن چراغ های جلو و چراغ های درب اتومبیل می تواند خسارت سنگینی به باتری خودرو وارد کند. برای جلوگیری از فراموشی، یادداشتی را روی داشبورد خود قرار دهید، یادآوری برچسب را روی ریموت ماشین خود وصل کنید یا در مسیری پارک کنید که برای رسیدن به مقصد باید از چراغ های جلو عبور کنید.

اگر عادات اشتباه رانندگی خود را تغییر ندهید، برای خرید باتری رنو تالیسمان خود به جای اینکه هر ۳ سال اقدام کنید، باید به طور سالانه اقدام به خرید باتری نو کنید.

اگر قصد خرید باطری نو دارید و می خواهید با طرح با کیفیت تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این است که باتری را از نمایندگی باطری سپاهان تهیه کنید، زیرا همیشه بهترین جنس ها و بهترین محصولات در نمایندگی ها موجود هستند.

ما به عنوان نمایندگی سپاهان باطری در شهر تهران موظف هستیم تا بهترین باتری ها را در بهترین سطح کیفیت و خدمات پس از فروش عالی در اختیار شما قرار دهیم.

تمام باتری های موجود در نمایندگی سپاهان باتری دارای گارانتی تعویض معتبر و تاریخ تولید جدید هستند.

خوب است بدانید که باتری رنو تالیسمان شما توسط کارشناسان ما به صورت رایگان برایتان انجام می شود و شما فقط باید پس از نصب باتری بر روی ماشین،  وجه باتری را پرداخت کنید.

قیمت باتری رنو تالیسمان

یکوید.

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیدی
امیدی
3 سال قبل

عرض سلام و ارادت خدمت شما دوست عزیز یه سوال داشتم از حضورتون اینکه میتونم برای ماشین رنو تالیسمان باتری ۷۴ آمپر اوربیتال پریمیوم استفاده کنم اما برای باتری دوم ماشینم از باتری دیگه ای استفاده کنم اخه باتری دوم ماشین کره ای و ۶۶ آمپره و هنوز طول عمرش تموم نشده ک بخوام تعویض کنم ردای همین خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد برام ؟ اگر امکان پذیر نیست بگید که میتونم قالب باتری تو ماشین رو عوض کنم و جای بزرگتری براش تعبیه کنم اگر امکان پذیر هست لطف کنید بگید که چه راه حلی برای استفاده باطری ماشین رنو تالیسمان با آمپر بیشتر وجود دارد ؟ ممنون از لطفتون