باتری بسترن B30

باتری بسترن B30

نوع مناسب باتری بسترن B30

باتری بسترن B30 :

باتری 50 آمپر سوزوکی

خرید باتری بسترن B30

12 26 85 77– 021

تعویض باتری بسترن B30

باتری سایر خودرو ها: باتری کیا سراتو ، باتری بسترن b50

ارسال باتری بسترن B30 شما توسط کارشناسان ما به تمام نقاط شهر تهران مانند فرشته، گیشا، ونک و … به صورت رایگان انجام می شود.

قیمت باتری بسترن B30

12 26 85 77– 021

سوالات متداول در ذهن افراد

باتری بسترن بی 30 و گرما

آب و هوای گرم و باتری ماشین چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

برخلاف تصور رایج، دمای بالای تابستان نسبت به دمای پایین در فصل زمستان خطر بیشتری برای طول عمر باتری بسترن بی 30 به همراه دارد. این به این دلیل است که در حالی که ظرفیت باتری در گرما بیشتر است، دمای بالا عمر کلی باتری را کوتاه می کند. در اینجا دلایل اصلی وجود دارد:

تبخیر: در زیر کاپوت، باتری خودرو می تواند به دمای داخلی 140 درجه یا بالاتر برسد. این باعث تبخیر مایع باتری می شود که به ساختار داخلی باتری بسترن بی 30 آسیب می رساند.
شارژ بیش از حد : گرمای زیاد همچنین می تواند باعث اختلال در عملکرد رگولاتور ولتاژ یا دیگر اجزای سیستم شارژ و شارژ بیش از حد سیستم شود. این منجر به مرگ آهسته اما اجتناب ناپذیر باتری ماشین شما می شود.
خوردگی: دمای زیاد باعث می شود صفحات سربی داخل باتری بسترن بی 30 خورده و خراب شوند.

 

12 26 85 77– 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بابک
بابک
3 سال قبل

سلام میخواسم بدونم که فرایند تعویض باتری رو برای کدام مناطق تهران انجام میدین یافت آباد هستم ماشین توی پارکینگ بازار مبل تمام باتری کرده چون حدود ۳۰ روز توی پارکینگ بوده و به خاطر تعطیلی های کرونا من نتونستم ماشین را استفاده کردیم و خارج کنم میدونم که حدوداً اگه باتری رو بخوای برام بیارید هزینه ارسال و نصب چجوری میشه و اینکه اگه خودم بخوام بیام باتری رو ببرم قیمت باطری برام کمتر میشه یا نه