باتری برلیانس H230 ، برلیانس H220

باتری برلیانس H230 ، برلیانس H220

باتری مناسب برلیانس H230 ، برلیانس H220

برلیانس اچ230 یک خودروی سدان است که از آوریل سال ۲۰۱۳ در بازار چین عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در چین از ۶۵٬۸۰۰ یوآن تا ۷۵٬۸۰۰ یوآن می‌باشد. این خودرو جانشین برلیانس اف‌سی‌وی است و در اصل نسخهٔ فیس‌لیفت این خودرو است.

برلیانس اچ220 نسخهٔ هاچ‌بک اچ230 است که در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه چنگدو از آن پرده‌برداری شد. قیمت آن در بازار چین از ۶۳٬۸۰۰ یوآن تا ۷۸٬۸۰۰ یوآن است. اچ220 هاچ‌بک جانشین خودروی برلیانس اف‌آروی به حساب می‌آید.

برلیانس سی۳ کراس که با نام برلیانس کراس هم شناخته می‌شود، نسخهٔ تغییر شکل یافتهٔ برلیانس اچ220 است که توسط شرکت برلیانس آتو طراحی شده و توسط شرکت پارس خودرو به صورت انحصاری فقط برای بازار ایران عرضه می‌شود. در ابتدا قرار بود این خودرو با نام برلیانس اچ220 کراس در بازار چین هم عرضه شود ولی این اتفاق رخ نداد. تغییرات این خودرو نسبت به برلیانس اچ320 بسیار محدود است و فقط در زمینه‌های ارتفاع بیشتر، اسپویلر عقب، رکاب جانبی پلاستیکی و ریل سقفی از اچ220 متمایز است.

البته سی۳ کراس نسبت به اچ220 از امکانات بیشتری بهره می‌برد که از مهمترین امکانات این خودرو می‌توان به دو ایربگ، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، سیستم تنظیم هوای ورودی الکترونیکی، سنسور دنده عقب، سانروف برقی، پاور ویندوز، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، مالتی مدیا مجهز به سیستم مسیریابی، سیستم ورود و استارت بدون کلید و غربیلک چرمی فرمان اشاره کرد.

این خودرو با دو موتور ۱٫۵ و ۱٫۶ لیتری عرضه می‌شود که نسخهٔ ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ و نسخهٔ ۱٫۶ لیتری ۱۱۴ اسب بخار است که به وسیله جعبه‌دندهٔ ۴ سرعتهٔ خودکار به چرخ‌ها انتقال می‌یابد نسخهٔ دنده‌ای این خودرو نسبت به نسخهٔ اتوماتیک آن آپشن‌های کمتری دارد، اما از لحاظ شتاب نسبت به آن بهتر است.

خرید باتری برلیانس

نشانه های تمام شدن عمر باطری برلیانس H230:

1- استارت نخوردن ماشین و روشن نشدن آن در برلیانس H230

2- نیامدن برق پشت آمپر در برلیانس H230

3- تق تق کردن استارت موقع استارت زدن ماشین برلیانس H230

جهت اطلاع شما عزیزان باطری ها دو نوع دارند:

1- اسیدی (آبی)

این نوع باتری ها که متریال تولید قدیمی دارند و از نشانه آن وجود ۶ درب روی باتری است که با باز کردن ۶ درب باید سطح اسید داخل را ببینید و در صورت کسر اسید باید به آب مقطر اضافه کنید پس نیاز به نگهداری و بازدید دارد.

2- کلسیمی (اتمی)

تکنولوژی جدید تولید باتری به اسم کلسیمی که این نوع باتری در ایران به نام اتمی معروف است و برعکس که همه فکر می کنند این نوع باتری اسید(الکترولیت) ندارد؛ اما اینگونه نیست و با توجه به جنس خاص صفحات درون آن نیازی به نگهداری و افزودن آب مقطر نیست.

تعویض باتری برلیانس

یکی از بهترین راه کارها بعد از تعویض باتری ماشین برای افزایش طول عمر باتری تست برق دزدی آن می باشد و اینکه آیا ماشین در حالت خاموش هم دارای مصرف برق می باشد یا خیر؟؟؟؟

روشن ماندن چراغ سقفی ماشین- باز ماندن یکی از درب های ماشین- باز ماندن درب صندوق عقب و موارد شبیه آن موجب استفاده از برق ذخیره شده باتری در خودرو در حالت خاموش ماشین می گردد که حتی ممکن است کمتر از 1 ساعت باعث دشارژ شدن باتری گردد.

تست دینام در انواع ماشین برلیانس H230 به این صورت می باشد که وقتی باتری نو جایگزین باتری فرسوده نصب می گردد به وسیله دستگاه تستر دینام، دینام خودرو تست می گردد.

در صورت سالم بودن دینام، دینام خودرو باید بین 13 تا 15 درجه شارژ را نشان دهد و در غیر این صورت می بایستی دینام خودرو توسط تعمیرکار مربوطه چک شود.

دقت داشته یاشدی که دینام خودرو حتی در هنگام شارژ نباید دارای نواسان ولتاژ باشد.

شرکت امداد باتری کهن خدمات ارسال و نصب باتری اتمی بر روی ماشین برلیانس H230 شما را (اگر نیاز به تعویض باشد) به صورت کاملا رایگان انجام داده و تست دینام و برق دزدی ماشین شما را بعد از نصب به صورت رایگان برای شما انجام خواهد داد.

قیمت باتری برلیانس

 

شماره تماس 📞 32 65 95 77 – 021

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یزدانی
یزدانی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر نمیخواستم که باطری برلیانس رو از برند اوربیتال پریمیوم شرکت سپاهان باتری سفارش بدم اما وقتی وارد سایت شدن نتونستم ثبت سفارش انجام بدم اینترنت هم زیاد قوی نیست و نمیتونم اینکارو انجام بدم اگه بخوام تلفنی ثبت سفارش کنم چه ساعتی باید تماس بگیرم که از سفارش ثبت بشه و باتری برلیانس برای من ارسال بشه تعویض باطری برلیانس به صورت رایگان انجام میشه میخواستم بدونم که برای تعویض باتری چه کسی را می فرستید آیا کسانی که باتری رو میارن برای نصب باتری تجربه کافی را دارد یعنی کارشناس این کار هستند یا خیر فقط پیک هستند ممنون میشم توضیح بدید

بهراد
بهراد
3 سال قبل

لطف کنید بگید که باتری ۶۰ آمپر اوربیتال پریمیوم رو برای برلیانس h۲۲۰ نصب کنم یا باطری ۶۰ آمپر اوربیتال سیلور رو برای این ماشین نصب کنم نمیدونم کدوم انتخاب مناسب طرح برای ماشین تصمیم داشتم که این انتخاب رو به کارشناسان شما بسپارم ولی بازم دودل شدم گفتم بالاخره ممکنه یه چیزی توی ماشین باشه که اونا نمیدونن و مصرف باتری رو بالا ببره برای همین ترجیح دادند که باتری که قوی‌تر را انتخاب کند حالا لطف کنید بگید کدوم باتری قوی تره نه از نظر اینکه بتونه اجزای الکتریکی بیشتری رو ساپورت کنه و در مقابل گرما مقاوم تر باشه