باتری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس

مشخصات باتری H30 cross

قبل از معرفی باتری اچ سی کراس ، چند نکته در رابطه با خودرو اچ سی کراس را برای شما بیان می کنیم. شرکت ایران خودرو پس از توقف تولید پژو 206 اتومات، خودرو H30 cross را به عنوان جایگزین این خودرو معرفی کرد و البته در کنار آن پژو 207 اتوماتیک را هم عرضه کرد. خودرو اچ سی کراس بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده است. سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی راهنما دار، روکش فرمان چرم، صفحه نمایش لمسی با بلوتوث و 4کیسه هوا از جمله امکاناتی است که اچ سی کراس را به خودرویی پیشتاز از لحاظ امکانات در میان رقبای خود تبدیل کرده است. خودرو هایی که در شرکت های چینی تولید می شوند هیچکدام دارای کیفیت های متوسط نیستند و همگی از بالاترین کیفیت و استاندارد های جهانی بر خوردارند و واقعاً مدلهای شایسته توجه و قابل رقابت با مارک های محبوب اروپایی را تولید می کنند. H30 Cross اغلب در نمایندگی ها و خیابان ها جهان ظاهر می شود و جدیدا در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

12 26 85 77– 021

برای این که باتری اچ سی کراس را خریداری کنید باید بدانید که برای این خودرو فقط می توانید از باتری 60 آمپر پایه کوتاه سوزوکی که در قالب L2 تولید می شود استفاده کنید. فضای تعبیه شده برای این خودرو به گونه ای تعبیه شده است که فقط باتری 60 آمپر پایه کوتاه اوربیتال سیلور را می توانید در آن جای دهید و امکان استفاده از باتری ها با قالب های دیگر بر روی این خودرو وجود ندارد.

محصولات سپاهان باتری از با کیفیت ترین متریال های بازار تولید می شوند و در تولید این باتری ها از به روز ترین تکنولوژی ها و دستگاه ها استفاده می شود. این باتری ها دارای گارانتی های بلند مدت هستند و خدمات پس از فروش آن ها نیز در سراسر کشور به راحتی در دسترس خریداران قرار می گیرد. سپاهان باتری از جمله برجسته ترین شرکت های تولید کننده باتری در منطقه است که محصولاتش را با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه می کند و توانسته است سابقه ای درخشان از خود به جای بگذارد.


خرید باتری H30 cross

باتری اچ سی کراس باتری 60 آمپر است. این باتری با قالب L2 در برند های مختلف اوربیتال قرمز ، اوربیتال سیلور ، سوزوکی ، پریمیوم و EFB تولید و عرضه می شود و با این کار به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به جزئیات مد نظرشان جهت تهیه باتری مناسب H30 CROSS، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

توجه کنید که تنها قالب باتری مناسب برای این خودرو، قالب L2 می باشد و تنها آمپری که در بین باتری های قالب L2 برای این خودرو مناسب است، باتری 60 آمپر است. به عبارت دیگر تنها باتری قابل نصب بر روی خودرو اچ سی کراس، باتری 60 آمپر قالب L2 است و امکان افزایش آمپر برای این خودرو وجود ندارد.

باتری سوزوکی مناسب باتری اچ سی کراس را می توانید با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران تحت عنوان شرکت امداد باتری کهن تهیه کنید.

12 26 85 77– 021

شرکت امداد باتری کهن نمایندگی رسمی سپاهان باتری در تهران می باشد که به دنبال رفاه خریداران گرامی، ارسال و نصب رایگان باتری خودرو در محل را در نظر گرفته است. بعد از خرید میتوانید در صورت نیاز خدمات پس از فروش را از نمایندگی های خدمات پس از فروش سپاهان باتری در سراسر کشور دریافت کنید .

نکته مهم : اولین مسئله ای که خرابی باتری ماشین به همراه دارد، نوسانات برقی و یا قطع برق در قسمت سیستم روشنایی خودرو است. در این حالت شما متوجه میشوید که احتمالا برای باتری H30 CROSS شما مشکلی پیش آمده است.


تعویض باتری اچ سی کراس

باتری اچ سی کراس برق مورد نیاز انرژی درونی خودرو را تامین می کند. خراب شدن این قطعه در حرکت و استارت زنی ماشین اختلال جدی وارد می کند و ماشین دیگر قادر به حرکت نیست. در بیشتر مواقع به دلیل عدم رسیدگی به خودرو ریسک ایرادات وارده به باتری نیز افزایش می یابد. برای رسیدگی بیشتر به باتری و در نتیجه افزایش طول عمر آن می توان باتری را به منظور رفع سولفاته شدن سرباتری، بررسی سیستم شارژ باتری سرویس کلی کرد.

حال دلایلی برای بروز انفجار در باتری وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

اتصال کوتاه در قطب های باتری اچ سی کراس : مکانیک ها اتصال کوتاه را از اصلی ترین عوامل انفجار باتری خودرو میدانند که این موضوع در اغلب موارد تعمیرکار ناوارد ایجاد می شود. شرکت امداد باتری با 12 سال سابقه فروش و نصب باتری های خودرویی و دارای نمایندگی سپاهان باتری این اطمینان را به شما می دهد که با ارائه کارشناسان مجرب برای نصب باتری هیچ گونه مشکلی در این زمینه برای باتری خودرو شما به وجود نیاید.

12 26 85 77– 021

گاز هیدروژن: گاز هیدروژونی که در طول چرخه شارژ شدن باتری در محفظه جمع میشود میتواند یکی دیگر از عوامل بروز انفجار باشد. باتری های12 ولتی سرب-اسیدی دارای6 محفظه 2ولتی (سلول) هستند، این سلول ها حاوی شبکه ای از صفحات سرب غوطه ور در اسید سولفوریک است. از واکنش اسید با صفحات سربی و آب، برق تولید می شود. این فرآیند موجب تولید گاز هیدروژن می شود. این گاز به شدت قابل اشتعال است به طوری که انرژی مورد نیاز موتور موشک را تاًمین می کند. در نتیجه با کوچکترین جرقه ای بستر انفجار فراهم می شود.

شارژ بیش از اندازه و سیستم معیوب: اگر سیستم شارژ خودرو مشکل داشته باشد ممکن است باتری بیش از حد شارژ شود.

باتری سایر خودرو ها: باتری نیسان قشقایی

در نتیجه این اتفاق تولید گاز هیدروژن هم افزایش می یابد; پس نتیجتا باعث افزایش ریسک انفجار می شود. از سوی دیگر وقتی باتری بیش از حد شارژ شود شبکه توری در صفحه داخلی باتری و جدا کننده ها با سرعت بیشتری خراب می شود و ممکن است منجر به اتصال کوتاه شود. که البته استاندارد بودن باتری موجب به صفر رسیدن این ریسک می شود. نمایندگی باتری اوربیتال دارای باتری هایی با استاندارد بالا از شرکت سپاهان باتری می باشد.
عدم رعایت اصول سرویس و نگه داری باتری اچ سی کراس : برای کلیه باتری ها بخصوص باتری های غیر سیلد باید سرویس و اصول نگه داری در بازه های زمانی مناسب رعایت شود. برای این کار لازم است سطح آب باتری دائما کنترل شود تا لایه های سربی، درون آب اسید باشد تا منجر به سولفاته شدن باتری اچ سی کراس نگردد.

12 26 85 77– 021

عدم کیفیت و مرغوبیت باتری تولید شده: همیشه یکی از موارد حائز اهمیت برای خرید هر کالایی، مرغوبیت آن است. البته مرغوبیت بیشتر همیشه هزینه بیشتری را هم در پی خواهد داشت که البته به دلیل اهمیت بالایی که باتری در راندمان خودرو دارد، این هزینه به صرفه است.


قیمت باتری اچ سی کراس

قیمت باتری h30 cross به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد باعث شده است که باتری خودرو اچ سی کراس قیمت‌ های متفاوتی در بازار وجود داشته باشد. مالکان خودرو اچ سی کراس در زمان تعویض یا خرید باتری  H30 CROSS برای خودرو خود با سردرگمی مواجه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مالکان خودرو اچ سی کراس با آن روبه رو هستند تفاوت قیمت باتری‌ های مختلف این خودرو است.

بعضی از تعمیرکاران با توجه به این باتری فابریک اچ سی کراس اتمی 60 آمپر است موقع تعویض آن را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. هزینه پایین باطری 60 آمپر اسیدی دارندگان این خودرو را نیز خشنود خواهد کرد. اما باید این نکته را در نظر داشت که  باطری ۶۰ آمپر اتمی اگرچه قیمت بالاتری دارد اما در عوض عمر و ماندگاری بیشتری نیز دارد.

ارسال باتری اچ سی کراس به تمام نقاط شهر تهران مانند تهرانپارس، سعادت آباد، ازگل و … به صورت رایگان انجام می شود.

سوالات متداول:

خرابی باتری اچ سی کراس

نشانه های خرابی باتری h30 cross چیست؟

بوی بد: آسیب به باتری یا اتصال کوتاه داخلی می تواند باعث نشت گاز باتری شود. اگر وقتی کاپوت را باز می‌کنید بوی تخم‌های گندیده به مشام می‌رسد، ممکن است نشتی باتری مقصر باشد. آن را وارد کنید تا در اسرع وقت بررسی شوید و در صورت لزوم باتری را تعویض کنید.

کانکتورهای خورده: به یک ماده سفید و خاکستری روی قطعات فلزی باتری خود توجه کرده اید؟ شما مشکل خوردگی دارید پایانه های خوردگی – اتصالات فلزی مثبت و منفی در بالای باتری اچ سی کراس می تواند منجر به مشکلات ولتاژ و مشکل در راه اندازی خودرو شما شود.

قاب باتری بد شکل: آب و هوای وحشی چمنزارها می تواند تأثیر زیادی بر طول عمر باتری شما بگذارد. قرار گرفتن در معرض گرما و سرمای شدید در واقع می تواند باعث متورم شدن و ترک خوردن کیس باتری شود. اگر باتری شما چیزی جز مستطیل شکل است، به احتمال زیاد به درستی کار نمی کند.

در صورتی که هر یک از نشانه های نام برده شده را در باتری اچ سی کراس خود مشاهده کردید، بدانید که باید اقدام به تعویض باتری h30 cross خود کنید.

12 26 85 77– 021

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ساغر
ساغر
3 سال قبل

سلام باتری اچ سی کراس رو بخوام تعویض کنم میتونید برای بعد از ساعت ۹ شب برام بفرستید . اول اینکه من بین باتری اوربیتال efb و اوربیتال سیلور موندم . نمیدونم کدوم مناسب تره و نمیتونم انتخاب کنم . اول در این زمینه از شما راهنمایی میخوام . دوم اینکه من شاغل هستم و ساعت ۹ شب به بعد باید برای تعویض باتری تشریف بیارید برای این ساعت از روز خدمات‌رسانی دارید اگر که نه من هماهنگ کنم کسی دیگه ای خونه باشه که شما برسید برای تعویض باتری اما اگر که خدمات رسانی واسه اون ساعت دارید ممنون میشم که همون موقع تشریف بیارید